AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Hei! Jeg står nå i den posisjonen at jeg har muligheten til å kjøpe et hus. Det vil bli litt dyrere å måneden enn der jeg leier nå, men på sikt er det jo forhåpentligvis en investering. Tingen er at jeg ønsker å reise en del. Sånn sett tenker jeg at det er bedre å eie enn å leie, fordi da kan jeg leie ut i stedet for å betale leie for noe som står tomt. Er det helt tullerusk tankegang? Det er allerede en del boliger her på airbnb, så jeg er dog litt redd markedet er mettet... Anonymkode: 3ab19...752
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Hvis du har mulighet til det, så er det kanskje lurt. Trenger ikke leie via airbnb, men langtidsleie. Her jeg bor, er det stadig studenter eller som skal i praksis son er på utkikk etter bosted for noen måneder. Da kan du planlegge reising ut ifra det Anonymkode: 860fc...be7 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Jeg har reist masse mens jeg har eid leilighet, har bare leid de ut mens jeg reiser, og det har gått helt fint 😊 Anonymkode: b8ec9...422 1
Rufs Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Du kan jo se på muligheten for hus med utleiedel så du har et krypin mellom reising og. (Altså leie ut huset og ha liten utleiedel selv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå