Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Annonsen poppet opp på finn.no. Dette er arbeid der en må kunne skrive flytende norsk, der arbeidet går ut på å skrive tekstmeldinger til fiktive personer i et fantasi nettverk. Hjelpe ensomme personer med få venner til å få en mer meningsfyllt hverdag. Må chatte om alt fra hverdagslige ting til drømmer og fantasier.

Er det snakk om sex her? Så er det totalt uaktuelt. Det virker jo litt suspekt dette men ville høre. Kan visstnok tjene fra ca 3-5000 i mnd ev mer. Noen som vet litt om dette?

Anonymkode: 6e529...757

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sende mail til firma det gjelder? 

Vi veit ikke en gang noe om det du spør om. 

Anonymkode: 013fd...2a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er norwegians work from home det er snakk om er det hvertfall en sex chat.

Anonymkode: 61a11...8dd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis det er norwegians work from home det er snakk om er det hvertfall en sex chat.

Anonymkode: 61a11...8dd

Nei, tror ikke det, står ikke noe om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber der. Tjener ca 12-15k i mnd.

Hva lurer du på? 

Anonymkode: b7dd8...a86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg jobber der. Tjener ca 12-15k i mnd.

Hva lurer du på? 

Er chat og kommunikasjon hovedsakelig sex relatert? Kommuniserer man direkte med mennesker? Hvilken app eller plattform benytter brukerne? Hva skriver man om? Er det utfordrende på noe vis? Må skrive svært raskt? Være veldig kreativ? På forhånd takk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hjelpe ensomme personer med få venner til å få en mer meningsfyllt hverdag. Må chatte om alt fra hverdagslige ting til drømmer og fantasier.

Hahaha....   Det var nå jaggu en måte å si det på.  😄

Det er snakk om falske kontaktannonser, bare lureri med falske bilder.  Du skal få menn til å sende meldinger der de betaler 12 - 15 kr for, du får 2-3 kr.  Så skal du spille interessert, gjerne prate om sex og få de til å skrive mest mulig.  Ekte horeri er nesten bedre, da er du i allefall ærlig med dine hensikter.  Kynisk lurri, styr unna.

Anonymkode: dcadd...f3c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er chat og kommunikasjon hovedsakelig sex relatert? Kommuniserer man direkte med mennesker? Hvilken app eller plattform benytter brukerne? Hva skriver man om? Er det utfordrende på noe vis? Må skrive svært raskt? Være veldig kreativ? På forhånd takk. 

Det er bare sex. Så du må se MASSE kukbilder, og nakenbilder av menn. 90% av mannfolka er også utro.

Det handler om og få kunden til og svare deg tilbake, så du må kommunisere og stille spm hele tiden, men du har noen ting du ikke kan snakke om, det er min 100 ord i hver setning. 

Så om du tåler og se nakne menn, manipulere og svindle eldre, pensjonerte menn, så kjør :) Veldig grei sideinntekt her iallefall.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kynisk lurri, styr unna.

Det kan du si. Men du får betalingen din. Og veldig greit med ekstra 12k i mnd.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det kan du si. Men du får betalingen din. Og veldig greit med ekstra 12k i mnd.

Skal du tjene det så må du jobbe mye .....  VELDIG mye, å ha 0 samvittighet.

Anonymkode: dcadd...f3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som telefonintervjuer for Ipsos. En fin lett måte å spe på uføretrygden med.

Intervjuer bedriftsmarkedet 2 dager i uken, kan sitte i sofaen, ligge i sengen, ute i solen osv.

Veldig lettjente penger.

Anonymkode: 9be01...106

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber som telefonintervjuer for Ipsos. En fin lett måte å spe på uføretrygden med.

Intervjuer bedriftsmarkedet 2 dager i uken, kan sitte i sofaen, ligge i sengen, ute i solen osv.

Veldig lettjente penger.

Hvor mye tjener du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mye tjener du?

180 pr time.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har god erfaring med denne ekstra jobben, har mye fritid og da jobber jeg mye som chatoperatør, det er en del jobb men man kommer fort inn i det, jeg skriver ca 100-150 meldinger i uken og tjener ca 200-300 hver uke.

Skrevet
idalibi skrev (På 6.2.2024 den 12.20):

Jeg har god erfaring med denne ekstra jobben, har mye fritid og da jobber jeg mye som chatoperatør, det er en del jobb men man kommer fort inn i det, jeg skriver ca 100-150 meldinger i uken og tjener ca 200-300 hver uke.

Hæ?! Du tjener et par hundrelapper i uken for å skrive over hundre meldinger? Håper du tastet en 0 for lite, gitt!

Anonymkode: 1854b...3a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...