AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Er lei av dating og chatting på datingapper. Vil egentlig ha kjæreste. Men jeg liker nesten ingen. Lurer på å få meg en ff nå, og det med en jeg har kjent noen år. Han er en kompis. Begge single. Vet han har vert interessert i meg, men jeg var opptatt. Noen som har erfaring på å bli ff med kompis? Vi er 45+ Anonymkode: 83d90...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Nei nei nei. Ikke bli ff med en bekjent som vil bli kjæresten din! Det er oppskrift på drama. Anonymkode: 81d37...6b6 2
Pippi Lotta Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er lei av dating og chatting på datingapper. Vil egentlig ha kjæreste. Men jeg liker nesten ingen. Lurer på å få meg en ff nå, og det med en jeg har kjent noen år. Han er en kompis. Begge single. Vet han har vert interessert i meg, men jeg var opptatt. Noen som har erfaring på å bli ff med kompis? Vi er 45+ Anonymkode: 83d90...4fe Hvorfor kan du ikke bli kjæreste med han da om han er interessert, bra nok til å ligge med og du ønsker deg kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Jeg vurderer det samme. Vil ikke ha FF, men FWB. Har datet tre damer nå det siste halve året, med intensjon om et langvarig forhold, men det har blitt bare digg sex, og lite til felles ellers. Et forhold der begge er inneforstått med at det er FWB tror jeg hadde vært mye bedre. Anonymkode: c53fa...156
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vurderer det samme. Vil ikke ha FF, men FWB. Har datet tre damer nå det siste halve året, med intensjon om et langvarig forhold, men det har blitt bare digg sex, og lite til felles ellers. Et forhold der begge er inneforstått med at det er FWB tror jeg hadde vært mye bedre. Anonymkode: c53fa...156 Jeg er M43 foresten Anonymkode: c53fa...156
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 Da synes jeg du kan date han kompisen din, vurderer du og ligge med han så kan du like godt date han også. Ihvertfall når du vet han har vært interessert i deg, ellers leker du bare med han. Vet om flere som gjør det, og sånt er stygt gjort, bare fordi du ikke finner noen bedre der og da. Er dere begge ening om ff uten noe annet er en annen ting, men ikke en som du vet liker deg litt bedre Anonymkode: b54a1...167 1
Jdz Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 Min erfaring med slike forhold er at om jeg er interressert nok til at jeg vil ha sex, så ender jeg som regel opp med ønske meg noe mer. Om jeg ikke såpass tiltrukket av vedkommende, så blir ikke sexen noe særlig heller. Pulevenner er bra på papiret og det funker sikkert for mange, men jeg har slått meg til ro med at det ikke passer for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 Vet han også er lei dating. Så hvorfor ikke ha litt sex og kos innimellom? Vi er begge åpne og ærlige om dating og forhold. Ts Anonymkode: 83d90...4fe
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 Tror du lurer deg selv. En venn som du er seksuelt tiltrukket av.. Begge har jaktet på å få kjæreste.. Anonymkode: d5a04...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #10 Skrevet 9. august 2023 Du har i hvertfall tilgang på veldig mange flere menn som FF / FWB enn du har som kjæreste, så om du er opptatt av at mannen har et godt utseende er dette sikkert en bra deal! Anonymkode: 21c52...091
Pippi Lotta Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vet han også er lei dating. Så hvorfor ikke ha litt sex og kos innimellom? Vi er begge åpne og ærlige om dating og forhold. Ts Anonymkode: 83d90...4fe Fordi det er slemt å foreslå sex uten følelser for en venn som har vist interesse for noe mer… Men du virker jo ganske bestemt, så gjør som du vill.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 Vi har litt kontakt, men ikke daglig. Jeg skal vurdere det neste gang vi finner på noe. Om det blir følelser går ikke an å forutse uansett. Jeg kjenner han såpass at jeg ser om han er åpen for sex, og må se om jeg er tiltrukket. Det vet jeg ikke enda. Ts Anonymkode: 83d90...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå