AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Drøssevis av tilbud og et hav med Ons/fredagers samt en god del kjærester. Her sitter jeg blitt 30 og fortsatt singel, engstelig for fremtiden. Har hørt grøsse historier om det å date i 30 årene og kan si meg enig da jeg prøvde selv. Merkelig nok føler jeg behag med han som deler kontor med meg, har delt kontor i 7 år nå, men aldri pratet, føler noen ganger han er kjæresten min. Nå vet jeg ikke om han er singel, men tør ikke prøve meg i jobb sammenheng. hva sier dere? Anonymkode: 70934...ed4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Drøssevis av tilbud og et hav med Ons/fredagers samt en god del kjærester. Som aktiv som du har vært er det merkelig at festen ble avsluttet når du søkte noe annet.. Anonymkode: 13779...697 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Det er ikke vansklig for en 30 åring, men sammenligner man det med ei på 20 så føler man at ikke alltid ting glir, men uansett er vi i den fasen så vil vi ikke ha det vi ville ha før. Ja uskyldigheten og moroa er kanskje borte, ting blir seriøst og krav må oppfylles. dessuten kan vi ikke spille på ting vi kunne før og derfor må vi skape det vi egentlig ikke har bare for å være aktuelle. Ser den og den er kjip Anonymkode: bcf80...bfe
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke vansklig for en 30 åring, men sammenligner man det med ei på 20 så føler man at ikke alltid ting glir, men uansett er vi i den fasen så vil vi ikke ha det vi ville ha før. Ja uskyldigheten og moroa er kanskje borte, ting blir seriøst og krav må oppfylles. dessuten kan vi ikke spille på ting vi kunne før og derfor må vi skape det vi egentlig ikke har bare for å være aktuelle. Ser den og den er kjip Anonymkode: bcf80...bfe Helt enig. føler maktbalansen blir litt bort i sammenligning med før. Det føles som det er konkurranse og forhold blir på en måte ikke tatt for gitt lenger. Anonymkode: 9af11...c01
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Har du kanskje tenkt det med å stupe i et hav med menn stempler deg som noe du egentlig ikke forventet. Slik type "moro" ender med at karma biter deg i ræva senere. Tro meg og herre Jesus den mektige kan skrive under det. Anonymkode: 4c408...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 Mann her Skjønner at kvinner har behov, men hvorfor kaller dere Sperm bonanza for moro?. Hva er det som er så moro for kvinnen når hun blir pumpet i ny og ne av kåte drittsekker? fordi det er jo det dem er? pump og Ghost = Drittsekk Anonymkode: 3ba53...3ea
Gjest ufiltrert Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mann her Skjønner at kvinner har behov, men hvorfor kaller dere Sperm bonanza for moro?. Hva er det som er så moro for kvinnen når hun blir pumpet i ny og ne av kåte drittsekker? fordi det er jo det dem er? pump og Ghost = Drittsekk Anonymkode: 3ba53...3ea One pump two pump three pump dump! 😅
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Merkelig nok føler jeg behag med han som deler kontor med meg, har delt kontor i 7 år nå, men aldri pratet, føler noen ganger han er kjæresten min. Nå vet jeg ikke om han er singel, men tør ikke prøve meg i jobb sammenheng. hva sier dere? Ok? du hadde dårlige opplevelser, men hva med å ikke ende opp som psykotisk? Anonymkode: 8e5dd...438
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelig nok føler jeg behag med han som deler kontor med meg, har delt kontor i 7 år nå, men aldri pratet, føler noen ganger han er kjæresten min. Nå vet jeg ikke om han er singel, men tør ikke prøve meg i jobb sammenheng. hva sier dere? Dette har du nevnt før, og her må det være noe. Hvis du har delt kontor i syv år, uten å snakke, da er dere begge to temmelig innadvendte og sjenerte. Når du ikke snakker med kolleger i trygge omgivelser, så er det jo ikke rart at du ikke gjør det i en sjekkesammenheng. Du har alle disse tilbudene og seksuelle møtene, men du tør ikke snakke med dem om ting som kan lede i retning forhold, eller flørte videre? Anonymkode: ea035...298
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #10 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drøssevis av tilbud og et hav med Ons/fredagers samt en god del kjærester. Her sitter jeg blitt 30 og fortsatt singel, engstelig for fremtiden. Har hørt grøsse historier om det å date i 30 årene og kan si meg enig da jeg prøvde selv. Merkelig nok føler jeg behag med han som deler kontor med meg, har delt kontor i 7 år nå, men aldri pratet, føler noen ganger han er kjæresten min. Nå vet jeg ikke om han er singel, men tør ikke prøve meg i jobb sammenheng. hva sier dere? Anonymkode: 70934...ed4 Dere har delt kontor i 7 år, aldri pratet, og du føler han er kjæresten din? Tror det er det som er problemet ditt. Anonymkode: 0942d...2d3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har delt kontor i 7 år, aldri pratet, og du føler han er kjæresten din? Tror det er det som er problemet ditt. Anonymkode: 0942d...2d3 Altså at du føler at en du aldri har prata med er kjæresten din. Anonymkode: 0942d...2d3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 Du bør aldri, noen sinne, bli kjæreste med noen bare for å bli kjæreste med noen. Bare for å ikke være singel. Jeg var evig singel til jeg var nesten 33. Jeg hadde også tilbud, folk som var interessert i meg, men aldri folk jeg gjengjeldte interessen for. Og virkelig: å bli sammen med noen bare for å ha noen å være sammen med, er IKKE et godt forhold. Jeg traff han som nå er mannen min, og faren til våre to barn, via nettdating rett før jeg fylte 33. Anonymkode: 11f78...f42 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bør aldri, noen sinne, bli kjæreste med noen bare for å bli kjæreste med noen. Bare for å ikke være singel. Jeg var evig singel til jeg var nesten 33. Jeg hadde også tilbud, folk som var interessert i meg, men aldri folk jeg gjengjeldte interessen for. Og virkelig: å bli sammen med noen bare for å ha noen å være sammen med, er IKKE et godt forhold. Jeg traff han som nå er mannen min, og faren til våre to barn, via nettdating rett før jeg fylte 33. Anonymkode: 11f78...f42 Rart du fant drømmemannen med gåsetegn i en alder av 33 og ikke en smule før, sikker på at du ikke ble sammen bare for å bli sammen du da? Anonymkode: 8e5dd...438
Brua Skrevet 9. august 2023 #14 Skrevet 9. august 2023 Hvis dere ikke har snakket sammen, så har du jo ingenting å tape. Hva er det værste som kan skje? At dere slutter å prate sammen om forhold ikke fungerer? 😂😂
camu Skrevet 9. august 2023 #15 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette har du nevnt før, og her må det være noe. Hvis du har delt kontor i syv år, uten å snakke, da er dere begge to temmelig innadvendte og sjenerte. Når du ikke snakker med kolleger i trygge omgivelser, så er det jo ikke rart at du ikke gjør det i en sjekkesammenheng. Du har alle disse tilbudene og seksuelle møtene, men du tør ikke snakke med dem om ting som kan lede i retning forhold, eller flørte videre? Anonymkode: ea035...298 Her tror jeg denne personen er veldig nærme noe viktig. Jeg reagerte også veldig på at dere har jobbet så nær så lenge, og ikke vet noe særlig om hverandre. Altså, ikke ta dette som at jeg sier noe er galt med deg, for det er det sikkert ikke. Men jeg ville anbefale deg å snakke med en psykolog om dette, for å sortere tankene dine rundt dette og bli klar over hvilke signaler du sender ut og hvordan endre det slik at du tiltrekker deg en kjæreste istedenfor ons'er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå