AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Flere som opplever enormt trykk og stress i forbindelse av at man er blitt singel. Trodde jeg var utgått når jeg er 50, men neida. Ekstrem pågang og det er veldig stressende kjenner jeg. Skal vel ikke klage men har vært på mange dater og alle vil møtes igjen og igjen og nå har jeg et dilemma om hvem jeg skal gå videre med. Flere som opplever at menn er veldig på. Kan ikke huske at det var såå ille sist jeg var singel. Er det flere menn som er single nå enn før eller? Anonymkode: 8ac9b...1d5 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Date litt færre da? En av gangen? Verre er det ikke. Man trenger ikke svare på alle dm's heller. Anonymkode: 51802...200 7 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Flere som opplever enormt trykk og stress i forbindelse av at man er blitt singel. Trodde jeg var utgått når jeg er 50, men neida. Ekstrem pågang og det er veldig stressende kjenner jeg. Skal vel ikke klage men har vært på mange dater og alle vil møtes igjen og igjen og nå har jeg et dilemma om hvem jeg skal gå videre med. Flere som opplever at menn er veldig på. Kan ikke huske at det var såå ille sist jeg var singel. Er det flere menn som er single nå enn før eller? Anonymkode: 8ac9b...1d5 ok skrytehøne, vet ikke hva du vil med dette her på KG men du styrer vel over eget liv og egen kropp og det finnes et ord i ordboken som heter NEI. Anonymkode: 724ed...224 11 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Jeg er 38 og har opplevd motsatt. Ble avvist av alle mennene fra Tinder, unntatt én mann som jeg fikk 2 dater med 🤷🏼♀️ Har møtt 5 menn fra Tinder. Aner ikke hva som er «galt» med meg, jeg prøver å gå i meg selv 🙈 Heldiggris du da, TS! 😀 K38 Anonymkode: 9c3f3...5ce 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Da jeg ble singel etter samlivsbrudd som 30 og med et barn trodde jeg at jeg kom til å være usynlig og det var ok for meg for hadde intens kjærlighetssorg, men det tok fullstendig av og jeg ble ofte bedt ut av 5 menn på en vanlig onsdag (ikke tinder). Der og da var det slitsomt for jeg sørget og var i en livskrise, men samtidig er det jo tross alt et kompliment. Det hadde vel ikke vært bedre bedre om man ble totalt oversett som singel 😅 Anonymkode: a52e6...fde 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da jeg ble singel etter samlivsbrudd som 30 og med et barn trodde jeg at jeg kom til å være usynlig og det var ok for meg for hadde intens kjærlighetssorg, men det tok fullstendig av og jeg ble ofte bedt ut av 5 menn på en vanlig onsdag (ikke tinder). Der og da var det slitsomt for jeg sørget og var i en livskrise, men samtidig er det jo tross alt et kompliment. Det hadde vel ikke vært bedre bedre om man ble totalt oversett som singel 😅 Anonymkode: a52e6...fde Kan jeg spørre hvordan du kom i kontakt med disse mennene? Har du stort nettverk? Jeg føler meg oversett og det til tross for at andre sier jeg er både pen og søt 🤷🏼♀️ Men jeg har verken mange venninner eller stor familie. Har som sagt bare møtt 5 menn på date fra Tinder. K38 Anonymkode: 9c3f3...5ce
Nettinettet Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Flere som opplever enormt trykk og stress i forbindelse av at man er blitt singel. Trodde jeg var utgått når jeg er 50, men neida. Ekstrem pågang og det er veldig stressende kjenner jeg. Skal vel ikke klage men har vært på mange dater og alle vil møtes igjen og igjen og nå har jeg et dilemma om hvem jeg skal gå videre med. Flere som opplever at menn er veldig på. Kan ikke huske at det var såå ille sist jeg var singel. Er det flere menn som er single nå enn før eller? Anonymkode: 8ac9b...1d5 Jeg hadde en kvinne som kunde tidligere i år som hadde det på samme måte som deg via Tinder. Hun fikk masse dater og alle ville gå ut med henne, og hun så på seg selv som veldig attraktiv på grunn av dette. Når hun kontaktet meg og jeg prøvde å introdusere henne til menn som HUN villa ha, så ville ikke de ha henne. Hun mente da at det var min feil som ikke solgte henne godt nok inn, og dro hele tiden frem ekspempelet om hvor masse matcher hun fikk på Tinder og hvordan alle hun gikk på date med ville gå på flere dater. Jeg spurte henne da gjentatte ganger hvorfor hun kontaktet meg. Fordi hun på Tinder ikke fant noen som innhar det hun ser etter. Ingen av de mennene hun gikk på date med synes hun var bra nok for henne. Samtidig forstod hun ikke at disse mennene kanskje var det hun bør vurdere fordi det er de hun er attraktiv for mens mennene hun vil ha vil ha noe annet. At du får matcher på Tinder og går på masse dater har ingenting å si når det kommer til hvor attraktiv du er som en kjæreste eller partner for noen. Det er viktig å huske på. Nå sier du at du ikke vet hvem du skal velge så viser jo det at du liker mange av disse mennene og det er bra. Kankskje er du en av de få kvinnene som faktisk innser at du ikke kan få mr høy mørk og kjekk og dermed kan du velge og vrake blant de mennene som andre kvinner ikke vil ha. Eller hvis disse mennene er høye mørke og kjekke, så har du kanskje et utseende som veldig mange menn er tiltrukket av eller er en kjent person som mange vil ha pga sosial status. Uansett bra for deg at du lykkes. Lykke til med valgets kval. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Skrevet 9. august 2023 Du kan jo be om rabatt på hjemmetester på kjønnssykdommer. Anonymkode: 1d1ce...772 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er 38 og har opplevd motsatt. Ble avvist av alle mennene fra Tinder, unntatt én mann som jeg fikk 2 dater med 🤷🏼♀️ Har møtt 5 menn fra Tinder. Aner ikke hva som er «galt» med meg, jeg prøver å gå i meg selv 🙈 Heldiggris du da, TS! 😀 K38 Anonymkode: 9c3f3...5ce Samme her. 39 år, normalt utseende, snill og oppegående, mastergrad, tjener godt, mange hobbyer, osv. Vært på date med to stykker på to år. Får svært få likes og om jeg får en match så blir jeg unmatchet igjen så fort jeg sier hei. Så erfaringen til TS er definitivt ikke min erfaring nei 😄 Anonymkode: a9661...6da 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #10 Skrevet 9. august 2023 Jeg tror nok det finnes kvinner med ditt problem, men de jeg vet om, har funnet teknikker for å gjøre seg mer anonym og mindre tilgjengelig overalt. Jeg vil tro du er sosial, stort nettverk, og profilert via jobb, eller sosiale medier? Anonymkode: 451b2...725 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. 39 år, normalt utseende, snill og oppegående, mastergrad, tjener godt, mange hobbyer, osv. Vært på date med to stykker på to år. Får svært få likes og om jeg får en match så blir jeg unmatchet igjen så fort jeg sier hei. Så erfaringen til TS er definitivt ikke min erfaring nei 😄 Anonymkode: a9661...6da Vi kommer til å finne oss kjærester, vi også. Har bare opplevd 2 ganger å bli unmatched før man får begynt chatten. Men har opplevd at en mann sluttet å svare midt i en chat. Jeg vet ikke hva det er med meg, jeg har bra bilder og fremstår feminin og søt. Har langt hår og er slank, holder meg godt for aldren, sier mange. Jeg har dessverre ikke så mange interesser, så burde finne meg noe nytt her. Men jeg trener, går turer med venninner, ser på serier og lager mat. Jeg er veldig seriøs i dating, da og har ikke sex når jeg dater. Kanskje mennene synes jeg fremstår litt for seriøs? Jeg vet ikke. Er også en rolig dame før vi blir godt kjent. Men samtidig er jeg imøtekommende og viser masse interesse på date, spør mye om mannen og hans interesser o.l for å bli bedre kjent. Har ikke opplevd klein stillhet hittil på date. Anonymkode: 9c3f3...5ce
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #12 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi kommer til å finne oss kjærester, vi også. Har bare opplevd 2 ganger å bli unmatched før man får begynt chatten. Men har opplevd at en mann sluttet å svare midt i en chat. Jeg vet ikke hva det er med meg, jeg har bra bilder og fremstår feminin og søt. Har langt hår og er slank, holder meg godt for aldren, sier mange. Jeg har dessverre ikke så mange interesser, så burde finne meg noe nytt her. Men jeg trener, går turer med venninner, ser på serier og lager mat. Jeg er veldig seriøs i dating, da og har ikke sex når jeg dater. Kanskje mennene synes jeg fremstår litt for seriøs? Jeg vet ikke. Er også en rolig dame før vi blir godt kjent. Men samtidig er jeg imøtekommende og viser masse interesse på date, spør mye om mannen og hans interesser o.l for å bli bedre kjent. Har ikke opplevd klein stillhet hittil på date. Anonymkode: 9c3f3...5ce Ikke jeg heller, men jeg kommer meg ikke på date engang 😄 Har "mannlige" interesser som fotball og golf og, men nei. Jeg har bare deaktivert alle datingapper, har gitt opp etter disse to årene 😅 Med to dater på to år er det ikke håp. Anonymkode: a9661...6da 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #13 Skrevet 9. august 2023 Det er da bare å avslå mennene som maser IRL, og aldri gi mer enn 1 like om gangen på Tinder? Hver gang du gir en like vil du jo mest sannsynlig få et tilbud om noe. Gir du 20 likes får du da 20 som maser Anonymkode: a6695...259 2
*Mocca* Skrevet 9. august 2023 #14 Skrevet 9. august 2023 Du svarer de du har interesse for videre, du holder samtalene gående der det er interesse fra både deg og den andre. Og du venter med å møte til det er noen du kjenner du har lyst til å møte. Hvis du nå ikke vet, så er det nok ingen av dem som foreløpig har pekt seg ut som interessante nok for deg, og det er helt greit. Gi det tid, ikke møt bare for å møte, men hold samtaler igang så vil det vise seg hvem som er mer interessant å møte av matchene du har.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #15 Skrevet 9. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi kommer til å finne oss kjærester, vi også. Har bare opplevd 2 ganger å bli unmatched før man får begynt chatten. Men har opplevd at en mann sluttet å svare midt i en chat. Jeg vet ikke hva det er med meg, jeg har bra bilder og fremstår feminin og søt. Har langt hår og er slank, holder meg godt for aldren, sier mange. Jeg har dessverre ikke så mange interesser, så burde finne meg noe nytt her. Men jeg trener, går turer med venninner, ser på serier og lager mat. Jeg er veldig seriøs i dating, da og har ikke sex når jeg dater. Kanskje mennene synes jeg fremstår litt for seriøs? Jeg vet ikke. Er også en rolig dame før vi blir godt kjent. Men samtidig er jeg imøtekommende og viser masse interesse på date, spør mye om mannen og hans interesser o.l for å bli bedre kjent. Har ikke opplevd klein stillhet hittil på date. Anonymkode: 9c3f3...5ce Det der høres jo rart ut. Skulle tro du blir bombardert av forespørsler, slik som du beskriver deg... Anonymkode: 7a17b...6b4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #16 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det der høres jo rart ut. Skulle tro du blir bombardert av forespørsler, slik som du beskriver deg... Anonymkode: 7a17b...6b4 Jeg vet ikke hva det er. 🤔 Men som flere sier, mulig de 5 mennene jeg møtte på Tinder søkte mest «hook up» og sex. Jeg er jo veldig seriøs og vil gå sakte frem da.. Mulig de merker dette. 2 av de jeg møtte på date var åpen om at de søkte sex. Jeg kom bare videre til date nr. 2 med én mann, også ble jeg fadet ut (kontakten ble gradvis mindre), men kjemien ned han var ikke helt rett uansett.. Nå er det på tide å date utenfor Tinder, føler jeg. Anonymkode: 9c3f3...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #17 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere som opplever enormt trykk og stress i forbindelse av at man er blitt singel. Trodde jeg var utgått når jeg er 50, men neida. Ekstrem pågang og det er veldig stressende kjenner jeg. Skal vel ikke klage men har vært på mange dater og alle vil møtes igjen og igjen og nå har jeg et dilemma om hvem jeg skal gå videre med. Flere som opplever at menn er veldig på. Kan ikke huske at det var såå ille sist jeg var singel. Er det flere menn som er single nå enn før eller? Anonymkode: 8ac9b...1d5 Uff da, stakkars deg. Anonymkode: 6fed7...672 1 1
Daria Skrevet 9. august 2023 #18 Skrevet 9. august 2023 Du får begynne å sette grenser for deg selv, da - du må jo faktisk ikke gå på så mange dates hvis det stresser deg sånn. Lær deg å si nei, det er lurt i så mange sammenhenger. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #19 Skrevet 9. august 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hvordan du kom i kontakt med disse mennene? Har du stort nettverk? Jeg føler meg oversett og det til tross for at andre sier jeg er både pen og søt 🤷🏼♀️ Men jeg har verken mange venninner eller stor familie. Har som sagt bare møtt 5 menn på date fra Tinder. K38 Anonymkode: 9c3f3...5ce Jeg tok bort forholdsstatus og antar «nyheten» bare spredde seg, har normalt nettverk og mest få men nære venner. Mange av mennene hadde jeg ikke snakket med på årevis så vet ikke hva som skjedde jeg 🤔 Anonymkode: a52e6...fde 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #20 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det der høres jo rart ut. Skulle tro du blir bombardert av forespørsler, slik som du beskriver deg... Anonymkode: 7a17b...6b4 Det er en myte at kvinner har en uendelig tilgang til menn, selv om det selvsagt er sånn for noen. Anonymkode: a9661...6da 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå