AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg har nettopp møtt en mann på tinder som virker helt fantastisk! Vi har god kjemi, tekster endel, og har allerede hatt en date hos meg. Vi har flere felles venner, så var ikke skummelt å invitere han hit. Daten var super. Vi snakket, lo, småflørtet - og den endte med en lang klem. Nå har han invitert meg med på kafé før han reiser en siste liten tur i sommer og jeg trenger litt råd! Jeg synes kafé på dagtid kan være så stivt! Man kan plutselig risikere å sitte ved siden av familier med barn osv.. Jeg synes det er litt vanskelig å vite hvordan man kan flørte da.. Jeg har så lyst til å snike meg til et kyss, men det frister så lite med publikum.. Hvordan gjør man kafédate til noe spennende, og ikke bare en hyggelig vennedate? Anonymkode: fecd4...187
Engel Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Ta kaffen "to go" og kom dere ut istedet. Da kan du flørte så mye dere orker. Rusl rundt, finne en benk i parken e.l. Evt ta med kaffe på thermos og et piknikteppe. Enig med deg, det blir fort mer stivt å sitte på cafe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå