AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Hei, Jeg skulle gjerne kjøpt en lommebok og kanskje en veske fra LV, men bor langt fra Oslo. Jeg chattet med en client advisor nylig, men fikk da beskjed om at de ikke har e-commerce i Norge enda. Jeg har for lenge siden bestilt noe fra butikken i Oslo. Da ringte jeg butikken og fikk det tilsendt. Er ikke dette mulig lenger? Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan gjøre det nå? Må jeg booke time til virtual appointment på nettsiden? Får jeg da prate med en ansatt i Oslo-butikken? Takk for alle erfaringer! Anonymkode: 084fc...956
Tingelling Skrevet 11. august 2023 #2 Skrevet 11. august 2023 Jeg bestilte sekk til mannen og bor flere hundre mil fra butikken i Oslo. Bare å ringe nr du finner, så videreformidler de nr ditt og ringer tilbake om de er opptatt i butikken. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Du kontakter butikken direkte, da får du snakke med en kundekonsulent. Du forteller hva du vil kjøpe, også sender de deg betalingskrav på e-post, så fort betaling er registrert sender de via Posten. Veldig enkelt og greit Anonymkode: 7c377...c33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå