AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Finnes det noen andre kjøpesentre enn Askimtorget i det gamle Østfold? Annet enn alle stedene ved kysten? Føler det blir litt rart å skrive Viken her siden det er så stort. Anonymkode: acaf8...239
enkefru Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Et kjapt google-søk avslører at det er flere kjøpesentre i "gamle Østfold", tok meg 5 sek å finne kjøpesenter østfold - Søk (bing.com)
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Det er ikke i Østfold, men Ski storsenter ligger nærmere Askim enn Rygge gjør. Morenen kjøpesenter ved Slitu er ikke stort, men det spørs jo hva du vil/skal. Anonymkode: 9aa83...032
Kjetil E Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Finnes det noen andre kjøpesentre enn Askimtorget i det gamle Østfold? Annet enn alle stedene ved kysten? Føler det blir litt rart å skrive Viken her siden det er så stort. Anonymkode: acaf8...239 Du har jo et par i/ved Sarpsborg, Du har Morenen mellom Askim og Mysen. Men ingen veldig store. Skal du på et veldig stort ett vil jeg annbefale Ski eller Nordby utenfor Strømstad.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Østfoldhallen på Rolvsøy, Fredrikstad. Hvor i Østfold er du? Anonymkode: 41479...291
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #6 Skrevet 10. august 2023 Råde har senter, Moss har senter, særp har senter, fredrikstad har senter. Ja de aller fleste byer har et senter. Anonymkode: 6db4f...415 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 "Alle stedene ved kysten" er jo der folk i gamle Østfold bor. Indre er jo mest jorder og bygd. Moss, Halden, Fredrikstad og Sarpsborg har flere kjøpesentere hver. Ingen utmerker seg spesielt. Ski Storsenter er det beste i gamle Akershus (Follo) sør for Oslo pluss Østfold sett under ett. Befinner du deg lengre sør ville jeg anbefalt Østfoldhallen mellom Fredrikstad og Sarpsborg eller Nordbysenteret utenfor Strömstad/Svinesund. Anonymkode: 27a87...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå