AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #1 Skrevet 9. august 2023 Jeg er helt i startfasen av et forhold med en mann jeg har kjent i mange år. Mye er fint mellom oss😊 Men jeg merker at vi begge går sakte frem, og vi har ikke vært intime enda. Jeg syns det er ekstra skummelt dette med intimitet siden vi kjenner hverandre godt fra før, jeg er mye mer nervøs rundt dette med han, enn jeg ville vært om jeg var i et nytt forhold med en jeg ikke kjente fra før. Vi er ikke så unge lenger heller, så kroppen er ikke like fast og fin som den en gang var. Jeg hadde som sagt ikke vært så selvbevisst rundt dette hadde det vært en en helt ny relasjon, men det føles så sårbart å skulle utforske dette sammen med nettopp han. Ekstra skummelt, men kanskje blir det også ekstra fint? Har noen lignende erfaringer? Vennskap som plutselig blir romantiske etter lang tid som venner? Og som middelaldrende med hengepupper og cellulitter..? 😬 Er de flere som syns dette er utfordrende, med en mann man kjenner så godt fra før, og som man liker veldig veldig godt? Anonymkode: 668f4...baf 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Han er voksen og vet at de fleste mennesker har normale kropper, og at kroppen forfaller litt pga eldring. Han vet at du ikke er superfit med modellkropp, og det er vel ikke han heller? Du er vel ikke sammen med han fordi du tror han har perfekt kropp med markerte muskler og sixpack? Men kjenner på usikkerheten. Da jeg gikk til sengs med en ny mann etter et brudd med en jeg hadde vært med i 20 år, så var jo tankene der; Tenk hvis han ser at lårene mine er "bulkete" og ikke helt hårløse 😂 Litt dempet belysning gjør underverker 😂👍 Anonymkode: ba1a1...6e0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Han har da også blitt eldre? Så hva er forskjellen? Hørte en setning en gang som jeg har tatt med meg og tenker på de gangene jeg måtte bli suikker på om kroppen min er bra nok: "Enhver mann som befinner seg i et rom med en naken kvinne er verdens lykkeligste mann". menn er nok enklere der enn vi kvinner😉 Om du skla bekymre deg for noe så er det heller: "hva om han er skikkelig elendig i senga og ikke kan tilfredstille meg" Det er et potensielt mye større problem på sikt. Anonymkode: 522b6...42c 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi er ikke så unge lenger heller, så kroppen er ikke like fast og fin som den en gang var....middelaldrende med hengepupper og cellulitter..? 😬 Anonymkode: 668f4...baf Menn ser ikke cellulitter, bare pirkete damer ansatt på spa 😉 Kjøp en flott bh og noen nye laken, og la det stå til 😊 Anonymkode: faada...7f7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Pass på å være glattbarbert der nede, det er det eneste som teller. Anonymkode: 7e2f9...0db
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pass på å være glattbarbert der nede, det er det eneste som teller. Anonymkode: 7e2f9...0db Dette er min «bekymring». Menn med sånne preferanser vil jeg helst holde meg unna. Kjipt å finne en tilsynelatende bra mann, og så tåler han ikke kroppshår. Anonymkode: 43415...907 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå