Gå til innhold

Kjønnslepper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre kjappe spørsmål:

-Kan kjønnsleppene bli større/henge mer etterhvert?

-Hva kommer i såfall dette av? Sex? Lite trening? Fødsel?

-Kan man gjøre noe så de blir mindre og "strammere"? Tenker på andre måter enn å måtte gå til kirurgen..

Håper noen kan svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. De varierer veldig fra jente til jente...Vanligvis har de vel samme fasong hele livet. Tror ikke de blir noe mer "hengende" med alderen.

2 og 3: Nei,det er ingenting som påvirker størrelsen på kjønnsleppene, og det er heller ingenting å gjøre med det! Det er sånn vi er skapt, og alt er like fint! :)

Det er helt normalt at jenter er opptatt av åssen de selv ser ut,men ofte bryr ikke gutter seg om dette i det hele tatt! :)

Skrevet
1. De varierer veldig fra jente til jente...Vanligvis har de vel samme fasong hele livet. Tror ikke de blir noe mer "hengende" med alderen.

2 og 3: Nei,det er ingenting som påvirker størrelsen på kjønnsleppene, og det er heller ingenting å gjøre med det! Det er sånn vi er skapt, og alt er like fint!  :)

Det er helt normalt at jenter er opptatt av åssen de selv ser ut,men ofte bryr ikke gutter seg om dette i det hele tatt!  :)

Du motsier degselv... Hvis kjønnsleppene varierer i fasong så er det selvfølgelig noe som påvirker dem, og selvfølgelig er det ting som påvirker dem!

Men det er nok minimalt hvor lite de forandrer seg

Skrevet

Fødsel trodde jeg kunne forandre dem...?

Skrevet

Kjønnslepper varierer vel i fasong fra jente til jente, rett og slett fordi vi har forskjellige gener.

Skrevet

Man er skapt forskjellig og hos noen henger de litt ned og hos andre knapt synlige. Begge deler normalt og det ene ikke bedre enn det andre. Det er ikke noe trening e.l. du kan gjøre for at de ikke skal henge, men heller akseptere slik du er skapt der nede.

Mulig fødsler gjør underlivet litt mer "åpent". Det erfarte i alle fall jeg.

Skrevet
Du motsier degselv... Hvis kjønnsleppene varierer i fasong så er det selvfølgelig noe som påvirker dem, og selvfølgelig er det ting som påvirker dem!

Nei,jeg motsier ikke meg selv...jeg skev at de varier fra kvinne til kvinne-altså at de ser forskjellige ut! Ikke at de varierer størrelse/fasong....

Skrevet

1. Ved høy alder vil det meste følge gravitasjonen. De ytre kjønnslepper vil henge mer, mens de indre kjønnsleppene vil som oftest ikke endre størrelse. Jeg snakker da 60+. (Mine erfaringer fra sykehjemmet)

Skrevet

Ser ingen selvmotsigelse her jeg.

Hvis hun sier at de varierer fra jente til jente, så har hun allikevel ikke sagt at de varierer og endrer seg hos én person. Sånn de ser ut når du er ferdig utviklet, sånn ser det ut.

Og selvfølgelig varierer de fra jente til jente - vi er alle forskjellige.

Skrevet
1. Ved høy alder vil det meste følge gravitasjonen. De ytre kjønnslepper vil henge mer, mens de indre kjønnsleppene vil som oftest ikke endre størrelse. Jeg snakker da 60+. (Mine erfaringer fra sykehjemmet)

:overrasket: Løpe ut å ta patent på kvinnesusepensorium.... her skal det ikke henges ned...

Vi gjør det jo for brystene våre, så hvorfor ikke...?

Skrevet

De ytre kjønnsleppene kan forandre seg litt med alderen ja, de blir "tommere" (fettet forsvinner noe herfra etter overgangsalderen), og kan henge litt. De ytre kjønnsleppene og venusberget er jo tross alt "fylt" med fettvev. I tillegg skrumper hele det kvinnelige kjønnsorganet litt inn på en måte etter overgangsalderen. man er liksom ikke så "svulmende" lenger. Det skyldes fall i østrogenproduksjonen etter overgangsalderen. Man blir også mindre innvendig da, skjeden er ikke like elastisk lenger.

Jeg er 40, og har lagt merke til at de indre leppene mine har blitt litt mørke i kanten de siste årene, de har alltid være rosa. I tillegg har de ytre leppene blitt "tydeligere" på en måte. Det siste skyldes muligens at jeg har gått ned en del i vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...