Gjest torika Skrevet 3. november 2002 #1 Del Skrevet 3. november 2002 Min datter skal gifte seg 16 nov. og jeg har fått i oppdrag å lage bryllypskaken...det er greit nok, men hva skal jeg ha som fyll imellom. :-? Jeg skal lage den i 3 høyder(har vært hos bakern og fått lånt fat) oppå skal jeg ha marsipanlokk med masse roser på. Sikkert mange her inne som kan komme med forslag til fyllet, Jeg vil gjerne ha forskjellig fyll i hver kakehøyde. Forslag mottas med stor Takk Hilsen Torika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 3. november 2002 #2 Del Skrevet 3. november 2002 Her er det vel bare fantasien som setter begrensinger. Prøv kanskje å ha søtt i en del, så som vanilje og jordbær o.l og kanskje en noe syrligere smak i en annen - bringebær, hjemmelaget plommesyltety eller sitronkrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 4. november 2002 #3 Del Skrevet 4. november 2002 Bunn:vaniljekrem,bringebær"fromasj" (pisket kremfløte m/bringebærsyltetøy og 1-2 plater gelatin pr. 1/3 kremfløte).... Bunn: Aprikosmarmelade og krem m/knuste valnøtter Bunn: Multekrem.... Lykke til med kaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. november 2002 #4 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg laget marsipankake med fruktcoctail (sånn i boks) inni og den ble meget vellykka *selvskryt er den beste skryten.....hihi*. Blir iallefall ikke for tørr. Lykke til med kaka og gratulerer med datteren :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest torika Skrevet 4. november 2002 #5 Del Skrevet 4. november 2002 Hjertelig takk for tipsene , alt hørtes like godt ut...det er nesten som en får vann i munnen :D :D Monja...lykke til med giftemålet i August neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 5. november 2002 #6 Del Skrevet 5. november 2002 Banan og sjokolade i èn etasje, jordbær og kiwi i en annen, og ..eh, kommer ikke på mer nå.. jo, karamell i den tredje? Det MÅ bli en vinner -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 6. november 2002 #7 Del Skrevet 6. november 2002 Hermetiske mandariner er veldig godt, og litt friskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 6. november 2002 #8 Del Skrevet 6. november 2002 Hermetiske mandariner er veldig godt, og litt friskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. november 2002 #9 Del Skrevet 6. november 2002 Vi hadde hjemmelaget rabarbrasyltetøy i vår bryllupskake, og det var meget vellykket. Pass bare på å sette av god tid til baking og pynting av kaken. Min søster bakte vår kake, og det tok mye lengre tid enn hun hadde trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå