AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Hvorfor står det ingen info der? Går jevnt til legen pga forskjellige sykdommer. Feks når jeg er henvist til spesialist står det at jeg ikke har henvisninger. Jeg tar blodprøver en gang måneden og det står ingenting. Anonymkode: 90d44...ad8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor står det ingen info der? Går jevnt til legen pga forskjellige sykdommer. Feks når jeg er henvist til spesialist står det at jeg ikke har henvisninger. Jeg tar blodprøver en gang måneden og det står ingenting. Anonymkode: 90d44...ad8 Du har ikke tilgang til journalen som fastlegen skriver med mindre du ber om å få en kopi. Anonymkode: 1d8a7...26e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 Vi får ikke tilgang til journalen fra fastlegen eller legevakten. Anonymkode: e6982...238
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Den du har på helse orgel må du selv fylle ut. Anonymkode: a9f4f...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå