Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 27 år som er homofil og singel. Jeg har vært medlem på Gaysir i mange år, men der er folk mest opptatt av å snakke om sex, kropp og utseende. Dessuten er det flest mannfolk over 50 år som tar kontakt med meg. På Grindr er det mye verre enn Gaysir, ved at der er fokuset kun på sex, kropp og utseende. Dessverre finnes det ingen miljø for homofile her i området, noe som gjør at det er kun via internett jeg kan møte andre homofile. Det er bare så synd at alle samtalene går i sex og kropp.

Er det vanlig at homofile er i en sånn situasjon? Det er ikke bare å gå på byen for å sjekke opp en mann, for da sender man ut feil signaler. 

Noen som har tips til hvor jeg kan finne en hyggelig mann å dele livet med? :) Jeg har aldri hatt en kjæreste før, bare masse "sextreff". 

Anonymkode: 77964...078

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er et homomiljø nær deg? FRI har mange lokallag. Kan du evt reise til nærmeste by?

Anonymkode: b3c08...9c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må komme deg inn i et skeivt miljø. Du er sikkert ikke eneste som er homofil der du bor, så bruk evt andre sosiale medier for å bli kjent med folk for å først bygge opp et miljø å være i. Instagram eksempel.

Finn ut hvor nærmeste skeive møteplass er for deg, og dra dit av og til. Se om det vil komme flere folk fra ditt nærområde. Kanskje det er noen mindre private grupper som møtes, som du kan bli inkludert i.

På Gaysir så har gruppene vært bedre sted å bli kjent med folk på enn random profiler, og da vanlige interessegrupper, ikke en av de millionvis med sex tema.

Tinder funker for noen.

Flytt. Dessverre er dette eneste alternativ for noen, slik at du kommer et sted med større skeivt miljø. 

Anonymkode: 2b2cb...732

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Møteplassen og Sukker?

Anonymkode: 77393...21a

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med Møteplassen og Sukker?

Anonymkode: 77393...21a

Er ikke det retta mot heterofile? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Fredrikstad. 

AnonymBruker
Skrevet

Fredrikstad er jo kort vei til Oslo og et stort homonettverk! I tillegg til et nettverk som driver å bygges opp der. Så der er det å starte å bli litt mer aktivt der det er andre homofile, reise inn til Oslo mm. Så det er ikke akkurat ødemarka når det kommer til mulig å få kontakt med andre.

Du har sikkert noen hobbyer og, og kan se etter grupper på eksempel Gaysir hvor folk møtes aktivt også.

Det er straks Pride i Fredrikstad og nå, så da møter du opp der og starter å bli kjent med folk! Det er fest på ene hotellet der lørdagen (jeg trur det er 19 august).

Anonymkode: 2b2cb...732

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...