Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Jeg er litt i tvil... Ofte virker tanken på å ta fantasien om trekant, med en annen i tillegg til kjæresten min, ut i virkeligheten veldig fristende. Kunne absolutt tenke meg det. Mens andre ganger er det ganske så fjernt å gjøre virkelighet av fantasien... Som sagt, jeg er en smule i tvil. Jeg og kjæresten har snakket litt om det og begge tenner på det.. Vi er veldig trygge og åpne i forhold til hverandre, men jeg er likevel litt urolig for at om det blir feil på et vis så kan det ødelegge noe mellom oss og/eller tredjepart... Innspill og erfaringer tas imot med takk (men jeg tror ikke jeg trenger noen formaninger, gitt...)
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Hvis du er i tvil, så la vær. Det er et godt råd i de fleste sammenhenger.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Hvis dere har et sterkt, godt og trygt forhold, som har noen år på nakken, så ser jeg ikke noe som skulle stoppe dere fra å virkeligjøre fantasien. Men bruk litt tid på å plukke ut den rette tredjeperson. Og ikke ha debuten i fylla. Ikke "overdriv", la det være noe eksklusivt dere gjør en gang eller to i året. Gjør det ikke til en livsstil. Hilsen en med erfaring fra mange trekantopplevelser opp gjennom årene. Alle vellykkede for oss begge, og vårt forhold. Du kommer til å få masse formaninger fra folk her, helst fra de som selv er uten trekant-erfaringer. De bruker å vite best. Lykke til!
Gjest 6'ern Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Er du i tvil, så vil det vel kanskje være mer til skade eller til nytte ! Hva med å kjøpe en oppblåsbar av det kjønn dere vil ha med som 3'dje part ???
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Hvis du er i tvil, så la vær. ← Jeg tror faktisk de aller fleste er litt i tvil FØR de innvolverer seg i en trekant, eller andre "fremmede" og nye ting de kanskje står foran i sitt liv. Slik også med trekant. Det er bare naturlig at de føler slik. Men man går jo glipp av mye i livet, hvis man ikke realiserer noe som tankene stadig vender tilbake til, og hvor lysten til det er stor.
Våken Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Føler det igrunn på samme måte. Følger med her, jeg
Gjest nino Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Jeg var også i tvil da kjæresten min spurte om vi skulle ta med oss en kompis av han i sengen. Jeg var redd for at det skulle komme tilbake på meg og at kjæresten min skulle bli sjalu, men dette skjedde ikke og det er virkelig til å anbefalle for å piffe opp sexlivet litt. Så lenge dere begge er enige om at dere vil dette så burde ikke en liten smule tvil komme i veien for dere Selv kunne jeg nok ikke tenke meg å ha med en annen jente. Ikke fordi jeg ikke kan tenne på jenter, men fordi jeg nok ville blitt sjalu og dette respekterer min kjære 100%-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå