AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Til bryllup i tinder bioen sin. Er det noen av dere damer som faktisk swiper til høyre pga dette? Jeg syns det er sykt usexy, som om de bare kan ta med seg hvem som helst... Anonymkode: 9d38c...dda 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Sveiper alltid venstre på de, men jeg er ute etter kjæreste da. Aner ikke hva andre damer gjør. Men virker litt rart ja, å bare ville ha med seg en random date et sted der de kjenner mange (bryllup f.eks.). Anonymkode: 090f4...b4e 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Det er jo ikke uvanlig å ta med enn venn som følge. Hadde jeg vært ung tenker jeg at det kunne vært en morsom greie jeg. Forutsetter at man møtes i forkant så man ser at det er en person man tenker man kan få en hyggelig kveld med. Og hvem vet? bryllup er jo veldig romantisk, kan være et sted følelser kan oppstå.😉 Uansett får man pyntet seg og får sannsynligvis en morsom fest. Anonymkode: d3165...f90 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke uvanlig å ta med enn venn som følge. Hadde jeg vært ung tenker jeg at det kunne vært en morsom greie jeg. Forutsetter at man møtes i forkant så man ser at det er en person man tenker man kan få en hyggelig kveld med. Og hvem vet? bryllup er jo veldig romantisk, kan være et sted følelser kan oppstå.😉 Uansett får man pyntet seg og får sannsynligvis en morsom fest. Anonymkode: d3165...f90 Enig med deg. Jeg er godt gift da. Men hadde tenkt at denne mannen trenger en date for denne ene kvelden pga han syns det kanskje er stusselig å gå alene og gjør et forsøk med å få date (venn/venninne). Han er jo i hvertfal ærlig (trenger jo ikke ligge med ham selv om det er en date.) Det er jo en fin måte å bli kjente med andre og (kanskje jeg er litt naiv her. Har ikke datet andre menn siden 1998 😂😂). Anonymkode: fdb44...360 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #6 Skrevet 9. august 2023 Det er jo bare en tinderklisjé. Første gang jeg så det tenkte jeg det var originalt. Men har skjønt veldig mange menn har det. Setter mer pris på en profil som er litt mer «seg selv». Anonymkode: 50c17...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #7 Skrevet 10. august 2023 Er det det de mener? At de kun ønsker følge i et selskap EN dag? Jeg tolker det nemlig som en litt rar måte å annonsere at de ønsker kjæreste. Anonymkode: 6dbd4...4ad 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå