Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber 40% i butikk, det har vært en grei stillingsprosent noen år mens barna var små. Nå ønsker jeg meg mer jobb, 60-80% hadde vært perfekt.

Tidligere i sommer ble det lyst ut en 80% stilling i en annen butikk i kjeden jeg jobber i og jeg tok kontakt med butikksjefen der (som jeg kjenner litt, har tatt noen vakter der fra tid til annen når det har vært sykdom). Fikk beskjed om at stillingen var tilbudt en ansatt der som har vært der i mange år i en stilling tilsvarende min, men hun hadde bedt om betenkningstid da 80% var mer jobb enn hun ønsket. Butikksjefen sa han skulle ta kontakt med meg når han visste mer, for jeg var absolutt en interessant kandidat siden jeg er intern og kan jobben allerede.

I dag ble det utlyst en 60% og en 20% stilling i samme butikk. Jeg har ikke hørt noe fra butikksjefen. Skjønner lite av hva som skjer. Hva bør jeg gjøre? Er løpet kjørt siden butikksjefen ikke har tatt kontakt? Bør jeg ta kontakt igjen? Eller er det masete? 

Anonymkode: 5e692...bdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt. Kan være vedkommende er distré, eller så må hen bare legge ut alle stillinger og har glemt kontakte deg først

Anonymkode: 50610...e40

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er av og til at de utlyser, selv om de ansetter internt. Så hør med sjefen, eller send en søknad

Anonymkode: 5e6ea...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...