AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Hvilken burde man gå for til hund? Hvilke andre merker i samme prisklasse er bra? Anonymkode: 04828...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 Begge deler er da ultraprossesert søppelmat. Her får bikkja Vom, og matrester når vi har noe passende. 12 år og frisk og sunn. ❤️ Anonymkode: aa41c...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begge deler er da ultraprossesert søppelmat. Her får bikkja Vom, og matrester når vi har noe passende. 12 år og frisk og sunn. ❤️ Anonymkode: aa41c...83c Vom har jeg forsøkt tre ganger, tre forskjellige varianter. Fører til smertefull forstoppelse. Anonymkode: 04828...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Del Skrevet 8. august 2023 Begge merkene er på WSAVAS liste for godkjente for med dokumentert forskning og tilfredsstiller alle keav til ernæring på hund. Rc, hills, purina, eukanuba og virbac er de merkene som krysser på alle krav. Anonymkode: 94804...ba6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 8. august 2023 #5 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge merkene er på WSAVAS liste for godkjente for med dokumentert forskning og tilfredsstiller alle keav til ernæring på hund. Rc, hills, purina, eukanuba og virbac er de merkene som krysser på alle krav. Anonymkode: 94804...ba6 Av ren nysgjerrighet - har du lenke til denne listen? Fant hjemmesiden til WSAVA,men ikke oversikt over ulike for som tilfredsstiller forskning og krav til ernæring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 8. august 2023 #6 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge merkene er på WSAVAS liste for godkjente for med dokumentert forskning og tilfredsstiller alle keav til ernæring på hund. Rc, hills, purina, eukanuba og virbac er de merkene som krysser på alle krav. Anonymkode: 94804...ba6 Purina er jo samme produsent som selger Coop og rema-mat. Hunder er altetende, så jeg vil anta at RC eller Ecuanuba er bedre for hund enn for katt. For katt er det elendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 Er det kun slike tørrfôr-merker som er aktuelle? For jeg anbefaler råfôring til både hund og katt. Ferskt kjøtt, gjerne egg(med eggeskall), litt bær, lakseolje, kyllingføtter… Anonymkode: 547ee...b92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vom har jeg forsøkt tre ganger, tre forskjellige varianter. Fører til smertefull forstoppelse. Anonymkode: 04828...c13 Hvis hunden er vant til tørrfôr må man innføre slikt veeldig gradvis for å unngå forstoppelse. Vi snakker en spiseskje om dagen og gradvis økning over mange uker. Gjorde du det? Anonymkode: aa41c...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Del Skrevet 9. august 2023 gir vom + kortreist norsk for : Appetitt. Den var vant med kun Vom, men jeg synes avføring virket litt for hard. Anonymkode: bd7f7...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #10 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Begge merkene er på WSAVAS liste for godkjente for med dokumentert forskning og tilfredsstiller alle keav til ernæring på hund. Rc, hills, purina, eukanuba og virbac er de merkene som krysser på alle krav. Anonymkode: 94804...ba6 Så da er purina one fra matbutikken bra nok da? Topp 3 ingredienser i purina er "Tørket fjærkre-protein, Hvete og Mais". Det høres ikke bra ut. I eukanuba så er det "Tørret kylling & kalkun 28% (indeholder kylling 17%), fersk kylling (15%) og majs". Anonymkode: 04828...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. august 2023 #11 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vom har jeg forsøkt tre ganger, tre forskjellige varianter. Fører til smertefull forstoppelse. Anonymkode: 04828...c13 Har du prøvd å ha litt kruskakli over vommen? Hunder blir hard i magen av vom, litt kruskakli fikser det. Jeg mener at vom er noe av det beste man kan gi til hunden sin. Jeg har foret på det i årevis. Kortreist/norskprodusert, drøy i bruk og billig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå