Gå til innhold

Når tror dere Telenor slutter med de teite reklamene sine? Jeg tilter snart!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har pms og er nok ekstra sensitiv,  men irriterer meg noe inni hampen over Telenor sine drittreklamer. Over 10 år må det være nå, at vi har fulgt Arnfinn Baksletten & co. Og nå i det siste: "THIS GIRL IS ON FIIIIIRE!" Klapp igjen ditt esel 🤬 Det skjærer i ørene. 

Nesten så jeg har lyst å betale Telenor for at de skal gi seg med disse dritt-reklamene. Og ja jeg vet jeg kan bytte kanal, men ofte er jeg i andre rom og driver med husarbeid etc og da står tv ofte på i bakgrunnen. 

Anonymkode: 26e1e...93a

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klapp igjen ditt esel 🤬

Enig!! 😂😂😂

Anonymkode: 733af...d13

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Telenor-familien har etablert seg som solide «brand assets» for oss. De skaper fantastiske resultater på alle parametere vi tester på, som oppmerksomhet og avsenderidentitet, sier Barre.

Han tør ikke spå hvor lenge konseptet vil vare, men forteller at det avhenger av at resultatene fortsatt er gode og at de finner nye historier å fortelle om familien.

- Det sitter langt inne å bytte det ut. Så lenge folk vil ha mer, så står vi i det.

De er altså frekke nok til å påstå folk ønsker mer av den kattejamringa. 

Anonymkode: a96b4...302

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes disse reklamene er koselig. Litt morsomt å følge Arnfinn og co.

Anonymkode: 1135a...5c7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeelsker reklamefilmene med Arnfinn og familien!! 😁😁😁 nå har vi fulgt  dem gjennom dating, giftemål, bolig og barn, det er jo helt topp!! 🤩🤩 ikke la sånne små ting som dette ødelegge hverdagen din da du… 😜😜 livet er for kort til å være sur!! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stemmer det at skuespillerene er fra Polen? Altså at de bor der?

Anonymkode: e0be8...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

- Telenor-familien har etablert seg som solide «brand assets» for oss. De skaper fantastiske resultater på alle parametere vi tester på, som oppmerksomhet og avsenderidentitet, sier Barre.

Det bekrefter det jeg trodde, så lenge reklamene får oppmerksomhet og man husker at de er for Telenor, så trenger ikke folk like dem. Kanskje snarere tvert imot, som man også ser med den Ikea-spy-reklamen som får enorm oppmerksomhet.

Personlig tror jeg vi kommer til å følge Baksletten i hvert fall til datteren blir voksen og gift, sannsynligvis blir det også barnebarn før Arnfinn ender opp på aldersheimen. Kanskje oppe i 20g innen den tid?

Anonymkode: 57240...4a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo også noe å irritere seg over. Hvor går disse reklamene? Har ikke sett noen av de jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har pms og er nok ekstra sensitiv,  men irriterer meg noe inni hampen over Telenor sine drittreklamer. Over 10 år må det være nå, at vi har fulgt Arnfinn Baksletten & co. Og nå i det siste: "THIS GIRL IS ON FIIIIIRE!" Klapp igjen ditt esel 🤬 Det skjærer i ørene. 

Nesten så jeg har lyst å betale Telenor for at de skal gi seg med disse dritt-reklamene. Og ja jeg vet jeg kan bytte kanal, men ofte er jeg i andre rom og driver med husarbeid etc og da står tv ofte på i bakgrunnen. 

Anonymkode: 26e1e...93a

Siden Telenor ga militærjuntaen i Myanmar tilgang til all data de ønsket seg i jakten på demokratiforkjempere er det nesten så jeg spyr hver gang jeg ser telenor reklame. Et slikt møkkaselskap er det SISTE jeg ønsker å støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Arnfinn kan vel i hvert fall ikke vise seg på gata i Norge 😅 Men hun som spiller datteren så jeg på scenen i Oslo i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Arnfinn kan vel i hvert fall ikke vise seg på gata i Norge 😅 Men hun som spiller datteren så jeg på scenen i Oslo i fjor.

Rettelse, det var i år. Jeg lurte først fælt på hvor jeg hadde henne fra, tok litt tid å plassere henne siden hun ikke hylte like fælt i virkeligheten. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor har du hørt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

https://www.frodeeggen.no/

Nei

Anonymkode: 0d822...413

Klovn på st olavs hospital, han vokste akkurat noe jævlig i gradene her selv om jeg hater den telenor familien 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor ser dere dette? Jeg har ikke sett en reklame på sikkert 10 år noe sted, har Netflix, Disney+, laster ned litt her og der, bruker NRK nett-tv, og YouTube Premium. Hvorfor gidder folk å se reklame når man ikke må? 

Anonymkode: 649bf...9bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det bekrefter det jeg trodde, så lenge reklamene får oppmerksomhet og man husker at de er for Telenor, så trenger ikke folk like dem. Kanskje snarere tvert imot, som man også ser med den Ikea-spy-reklamen som får enorm oppmerksomhet.

Personlig tror jeg vi kommer til å følge Baksletten i hvert fall til datteren blir voksen og gift, sannsynligvis blir det også barnebarn før Arnfinn ender opp på aldersheimen. Kanskje oppe i 20g innen den tid?

Jepp. Så om man blir rammet av en spørreundersøkelse, bør man spille dum og ikke huske å ha sett en eneste Telenorreklame i hele sitt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp. Så om man blir rammet av en spørreundersøkelse, bør man spille dum og ikke huske å ha sett en eneste Telenorreklame i hele sitt liv. 

Ja, som jeg skrev i den store reklametråden her på kg så mistenker jeg at reklamebyråene aktivt følger med på den tråden for å se hva som virker - les, hva vi irriterer oss mest over. 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...