AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Kjæresten har ei venninne. Hun er en del år eldre. De har kjent hverandre i veldig mange år. Hun ble ved en anledning vitne til at jeg og kjæresten kranglet. Hun spøkte da og sa til oss begge at hun kunne ha sex med han. Har ikke ønsket å prate med henne selv siden eller at kjæresten skal prate med henne. Men så var det en helg nå når vi var på fest hvor vi møtte henne og hun ga kjæresten min en laaang klem, litt senere rufset han i håret og tok et trekk av røyken hans.. tideligere ringte hun for å høre hvordan det stod til med han. Gjør ikke dette lenger. Og det var også en gang hun ringte kl ett om natten da hun var ute. Jeg er så skeptisk til om jeg har lyst til å bli bedre kjent med henne? Kjæresten min sier det aldri kunne hendt noe mellom de men jeg har litt vond magefølelse.. hva tenker dere? Anonymkode: 5ab78...21e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Har du ikke behov for å bli vennen hennes så gjør du ikke det. Det er typen din sitt ansvar å sørge for at han ikke setter seg i situasjoner der flørting/utroskap kan oppstå eller være fare for det. Anonymkode: a4964...b06
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Kjæresten har ei venninne. Hun er en del år eldre. De har kjent hverandre i veldig mange år. Hun ble ved en anledning vitne til at jeg og kjæresten kranglet. Hun spøkte da og sa til oss begge at hun kunne ha sex med han. Har ikke ønsket å prate med henne selv siden eller at kjæresten skal prate med henne. Men så var det en helg nå når vi var på fest hvor vi møtte henne og hun ga kjæresten min en laaang klem, litt senere rufset han i håret og tok et trekk av røyken hans.. tideligere ringte hun for å høre hvordan det stod til med han. Gjør ikke dette lenger. Og det var også en gang hun ringte kl ett om natten da hun var ute. Jeg er så skeptisk til om jeg har lyst til å bli bedre kjent med henne? Kjæresten min sier det aldri kunne hendt noe mellom de men jeg har litt vond magefølelse.. hva tenker dere? Anonymkode: 5ab78...21e Min samboer hadde en slik venninne og jeg fant ut at hun hadde lenge prøvd å flytte inn til han og leke hus. De er venner enda men den kjerringen har jeg ikke noen plikt eller ønsker til å bli kjent med. Så om dette er bare dritt for deg så har du ikke plikt heller til å ha henne i livet ditt, man er så heldig at man kan velge hvem som skal få være ens venner eller ha noe med deg å gjøre, så hvorfor skal man frivillig VELGE å ha noen som er dritt i livet sitt? Nei si fuck her og la det ligge og la han ta ansvar her. Anonymkode: 9f1c8...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå