AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 alltid datet samme type menn helt til nå, Ingen utvei og ingenting som førte til fast forhold kun kortvarige sex opplevelser. Nå har jeg vurdert å prøve meg på menn jeg så bort ifra tidligere. Er det en god ide og er det slik man lykkes med noe nytt? noen prøvd? K38 Anonymkode: 2b3ea...06b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Anderledes type menn? hva skal det bety? og hvorfor nå? Anonymkode: ef70e...bd2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 Du er 38 og har aldri hatt et fast forhold? Vil tro det er på tide å prøve noe annet da ja. Anonymkode: 197f4...d14 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Anderledes type menn? hva skal det bety? og hvorfor nå? Anonymkode: ef70e...bd2 Menn hun ikke ville date tidligere. Altså hun tror det er alltid sånn beta menn rundt omkring som er redningen Anonymkode: 5a4b1...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 Menn er individer og ikke en sammenlagt type av. Dele menn i alpha og beta er virkelig ikke en starter, se på mannen du dater som en "beta" og kun en redning er ikke med på å starte et sunt forhold. Slutt å del menn i klasser og heller tenk på dem som individer. Anonymkode: fef56...f9c 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): alltid datet samme type menn helt til nå, Ingen utvei og ingenting som førte til fast forhold kun kortvarige sex opplevelser. Nå har jeg vurdert å prøve meg på menn jeg så bort ifra tidligere. Er det en god ide og er det slik man lykkes med noe nytt? noen prøvd? K38 Anonymkode: 2b3ea...06b Heii Har du lyst å ha kort varig sex med min eks??? Uvanlig spørre om men han trenger nærhet av andre ikke meg akkurat nå komplisert men utrolig fin fyr god snill og alt. Anonymkode: 93f66...8f2
orkide1 Skrevet 8. august 2023 #7 Skrevet 8. august 2023 Det sies: At det er definisjonen på idioti å gjøre det samme om igjen, og om igjen, og forvente et nytt resultat.. Ja, prøv noe nytt. 3
remix2020 Skrevet 8. august 2023 #8 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): alltid datet samme type menn helt til nå, Ingen utvei og ingenting som førte til fast forhold kun kortvarige sex opplevelser. Nå har jeg vurdert å prøve meg på menn jeg så bort ifra tidligere. Er det en god ide og er det slik man lykkes med noe nytt? noen prøvd? K38 Anonymkode: 2b3ea...06b Hei☺️. Som singel mann på 50 med et ønske om å finne kjærligheten er det jo hyggelig å gå på date med ei dame som faktisk har lyst til å gå på date med meg. Hvorfor du ikke har lykkes tidligere, vet jeg ikke. Du sier heller ikke noe om hvilken «type» menn du pleier å date eller hvilke «type» menn du normalt ikke dater, men det er sikkert mulig å finne kjærligheten med en mann som ikke automatisk fyller alle «krav» ved første blikk😍. Det gjelder for oss gutta og for dere jenter. Veldig mange perfekt uperfekte havner i «friendzone», men burde vært «kjærestemateriale».
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #9 Skrevet 8. august 2023 Hva er anderledes? treffe noen i interne miljøer som rocker eller bikere? menn er menn, og du datet menn som allerede vet hvordan de tar seg av kvinner som oppsøker dem. Hvis du går etter enn bare fordi du kjenner at etterspørselen flyter så må du også være forberedt at du blir behandlet kun i noe den duren der. Noen ganger handler det ikke om tilknytning, men hva som skrur prisen på oss selv og nei du burde ikke date annerledes kun for å redde deg ut av å være evig singel for du vil uansett bryte ut av forhold når andre muligheter tilbyr seg. Hold ting ekte og du som 38 er for gammel til å leve overfladisk eller imponere andre på din emosjonell bekostning Anonymkode: 2bce8...8b5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #10 Skrevet 8. august 2023 Lol date menn du egentlig ikke vil ha bare for egoismen sin skyld.. å nei du, det er hverken bra for deg eller dem Anonymkode: 91d19...9a0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #11 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er anderledes? treffe noen i interne miljøer som rocker eller bikere? menn er menn, og du datet menn som allerede vet hvordan de tar seg av kvinner som oppsøker dem. Hvis du går etter enn bare fordi du kjenner at etterspørselen flyter så må du også være forberedt at du blir behandlet kun i noe den duren der. Noen ganger handler det ikke om tilknytning, men hva som skrur prisen på oss selv og nei du burde ikke date annerledes kun for å redde deg ut av å være evig singel for du vil uansett bryte ut av forhold når andre muligheter tilbyr seg. Hold ting ekte og du som 38 er for gammel til å leve overfladisk eller imponere andre på din emosjonell bekostning Anonymkode: 2bce8...8b5 Hva mener du med: «imponere andre på emosjonell bekostning»? Snakk om tåkeprat.. Tok du dette rett fra forelesningen om Jane Austin på bibliotekhøyskolen, eller? Jeg bare spør. 🫣 Anonymkode: a5b07...327 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #12 Skrevet 8. august 2023 *Jane Austen. Beklager avsporing, er tidligere student på bibliotek og informasjonsvitenskap. For øvrig er jeg 38 selv, skilt og singel i 2 år. Vært i et forhold i 13 år. Har laget flere tråder ang. å bli avvist og føle seg mislykket som dame i dating. Får vel følge tråden din også, TS og ønsker deg masse lykke til med datingen Vi vil lykkes til slutt! Anonymkode: a5b07...327 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #13 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn hun ikke ville date tidligere. Altså hun tror det er alltid sånn beta menn rundt omkring som er redningen Anonymkode: 5a4b1...5d6 Innen software er alpha en veldig tidlig utgave av programvare som er utrolig ustabil og slett ikke trygg nok for å bli sluppet til allmennheten. I fysikk har du alphastråling som er den typen stråling som har null gjennomtrengingsevne, men om du skulle få noe i deg vil det forårsake langvarig biologisk skade. Og du vet, den forskningen på ulv som etablerte alpha og beta-betegnelsene har senere blitt motbevist gjentatte ganger. I tillegg er vel ikke behovet for å klassifisere andre mennesker som mindre enn seg selv en turn on. Anonymkode: 4836b...0fb 1
Engel Skrevet 9. august 2023 #14 Skrevet 9. august 2023 Sett opp en liste over hvilke egenskaper du vil at din fremtidig kjæreste skal ha. Bli bevisst på hva du leter etter. Hvilke verdier er viktigst for deg? Respekt, omsorg, familiekjær... Hva har de du har datet til nå ikke hatt? Hva har vært feil? Kunne du sett tidligere at disse egentlig ikke var din type mann? Så leter du med det som utgangspunkt. Prøv å glem overfladiske ting som rent utseende, klesstil, hva de jobber med osv (men du skl selvfølgelig ikke møte folk du kjenner du overhodet ikke liker fysisk, bare være åpen for de som er "ok" også). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå