Gå til innhold

Hvor stort klesskap trenger dere til klærne deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker et 4 dørers klesskap til mine klær + at jeg har utejakkene et annet sted😬

Anonymkode: 59066...bea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stativ med trådkurver. Har 10 kurver over hverandre. 

1. Sokker, truser og bh

2. Basic singletter (3stk) 

3. Bluser/topper (4stk)

4. Gensere (2stk)

5. Bukser (3stk)

6. Kjoler (2stk) 

7. Shorts (1stk) + joggebukse (1stk)

8. Ullundertøy (2 sett) 

9. Treningstøy (2 sett) 

10. Tykke ullgensere til vinteren (2stk)

I gangen har jeg en tykk vinterjakke, en vanlig allværsjakke og en regnjakke. I tillegg henger det en skallbukse, en vinterbukse + ett par votter og en lue. 

Det er alt jeg eier og har av klær. 33 plagg + undertøy. Kunne sikkert trykt alt oppi 4 skuffer om jeg vil, men liker at det er system og at det ikke er fullt i skuffene når jeg skal legge ting på plass. 

Anonymkode: 543ea...6cb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Trenger mye mer plass enn jeg har. Bruker fire dype hyller, kanskje tre meter med ting på hengere og fem trådkurver. Rullerer etter sesong men det blir uansett stappfullt.

Skrevet

Har Kallax hylle fra Ikea med 8 rom. 1 tøykurv til truser, 1 til sokker og 1 til strømpebukser og nattøy. 

I tillegg har jeg et klesstativ til bluser, kjoler og tunika. 

Skulle gjerne ha samlet alt på et sted, men har ikke plass. Så da har jeg valgt denne løsningen og det er oversiktlig for meg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har "butikkinredning" fra IKEA:

4,8 meter med heng

8 hyller á 80cm til bukser og strikkegensere

Et 80cm skap til kjole

2 skuffer á 60cm til undertøy og sokker

Treningstøy har jeg i en kurv på badet

Ytterjakker er på 4 x 80cm i walk in closer i gangen.

Ullsett har jeg i lagret i en eske i en bod siden det er sommer.

Alt er stappa fult selv om jeg rydder et par ganger i året og fjerner ting jeg ikke bruker/liker.

Anonymkode: b6ad2...c40

Skrevet

Trenger større plass enn hva jeg har🙈(neida)har altfor mye klær,selvom bare en tredjedel blir brukt😅

Har stort garderobeskap,med dobbel dør,plass til å henge opp klær+eget skap til skoene mine. Likevel er det gnufullt og uorden.

AnonymBruker
Skrevet

12 kvm

Anonymkode: 1ba14...190

Skrevet

Stort. Jobber i klesbutikk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Latterlig mye.. Har 3,5m åpen løsning. I tillegg til å bruke 1/3 av mannens like store side. Og to store skuffer på badet. I tillegg kommer et digert skap i gangen med ytterjakker, skjerf, treningsjakker og tilbehør, samt eget skoskap her. 

I tillegg er det 2-3 kasser på loftet med klær som ikke er i bruk, men som er for nostalgiske til å bli kastet. 

Det er ryddig og oversiktlig. Og jeg kunne nok nedskalert en del om jeg ikke hadde plassen. 

Anonymkode: c4631...c6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt forskjellige skap. Ytterjakkene henger i gangen nede, klær som er utenfor sesong ligger i lukkede bokser eller henger på stativ i kjelleren, vi har ekstra yttertøy som ikke brukes like ofte i et garderobeskap ved trappen i kjelleren, treningsklær har et eget skap på treningsrommet, og dermed har jeg bare 2,50 meter med klesskap i en walk-in-garderobe. Mannen har like mye på den andre veggen.

Anonymkode: 65195...906

Skrevet

I inngangen har jeg et garderobestativ med knagger til ytterjakker og kåper og kurver til hansker og luer

Ved siden av har jeg skostativ til sneakers og vintersko og over det en støvelvegg med lange treknagger for støvletter

På soverommet har jeg et vanlig vanlig 2 dørs Ikea garderobeskap

En halvdel er uten hyller med garderobestang og kleshengere til kjolene mine pluss en stor kurv med pensko nederst. På innsiden av skapdøren har jeg en henger med masse ringer til skjerf.

I den andre halvdelen henger bluser og cardigans på hengere. Resten er 4 skuffer med vanlige topper, undertøy & sokker, skjørt & shorts, og jeans/bukse

Jeg er veldig fornøyd med at på sideveggen, ved siden av speilet, har jeg skrudd opp et håndklestativ/hylle for accessories. Det har svingarmer der jeg har hengt beltene på sånne runde beltehengere pluss en stang for veskene mine. Over svingarmene er det en hylle der jeg har eskene med smykker. Alt sammen lett å få tak i når man står foran speilet 😊

Skrevet

Har et hjørneskap med hengerplass og tre hylleplater. Har nesten ikke klær og lagrer vinterklær på loftet. Snart på tide å lagre litt sommertøy der oppe og bytte. 

Skrevet

4 meter heng 

3 Elfa-stativer med 4 trådkurver i hver

1 kommode med tre skuffer

Pluss tre hyller og kanskje 75 cm heng på hytta for klær som bare brukes der. 

Anonymkode: fc16f...2ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...