Gå til innhold

Er godt synlige kragebein et «Off» ????

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 35 år. Normalvektig.. synes kragebeinsbrudd og de øverste ribbeina har blitt så synlige med alderen. Har nesten ikke fett «over puppenivå». Er ellers søt og grei. Er dette totally «Off»??? 

Anonymkode: f2bd1...e1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe som betyr noe fra eller til om jeg liker deg. Jeg leser bøker, de stilles ikke ut i hylla pga omslaget.

Anonymkode: 0e624...aae

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Håper kvinner snart kan kutte ut med å finne helt ville problemstillinger 😩 Synlige krageben har da vitterlig blitt sett på som vakker estetikk gjennom lang lang tid. Lurer på hva det neste blir, kanskje om en føflekk på låret er en dealbreaker

Anonymkode: ea991...148

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og jeg kan love deg at dette aldri noen gang har så mye som sneiet innom bevisstheten til hverken meg eller noen annen jeg kjenner med utovertiss.

Anonymkode: 29fb7...42e

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker curvy i stedet for skinny, så for meg er det off.

Anonymkode: 45fc9...386

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Håper kvinner snart kan kutte ut med å finne helt ville problemstillinger 😩 Synlige krageben har da vitterlig blitt sett på som vakker estetikk gjennom lang lang tid. Lurer på hva det neste blir, kanskje om en føflekk på låret er en dealbreaker

Du burde spart denne kommentaren. Kragebein har aldri hatt noe å si for hvordan resten av kvinnen er! Slutt å romantiser hver eneste kroppsdel på kvinnekroppen! 

Anonymkode: ae33d...bd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du burde spart denne kommentaren. Kragebein har aldri hatt noe å si for hvordan resten av kvinnen er! Slutt å romantiser hver eneste kroppsdel på kvinnekroppen! 

Han er en desperat lovebomber skjønner du vel.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh jo, det har lenge vært sett på som et ettertraktet estetisk trekk, google it

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er en desperat lovebomber skjønner du vel.

Jeg er en dame

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh jo, det har lenge vært sett på som et ettertraktet estetisk trekk, google it

Du må seriøst slutte å Google så mye og heller bruke det du har fått utlevert mellom ørene. Stopp dette tullet med å kommentere kvinnekroppen! 

AnonymBruker
Skrevet

Om kragebeina synes og du er normalvektig syns jeg det bare er fint. Jeg syns ikke det ser 'sykelig tynt' ut. Man ser jo at du ikke er 'sykelig tynn' på resten av kroppen. Med en topp/genser med båthals, synlige kragebein og en rak rygg syns jeg det ser veldig elegant ut på en dame.

Anonymkode: 6af81...320

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må seriøst slutte å Google så mye og heller bruke det du har fått utlevert mellom ørene. Stopp dette tullet med å kommentere kvinnekroppen! 

Jeg gjør det motsatte, sier at man skal slutte å kommentere alt med kvinnekroppen 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror poenget gikk fullstendig over hodet på deg.

Anonymkode: a8e29...468

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Noen av kommentarene her, altså😂  :KG:

Fremtredene krageben/hals (evt. "bringe" ) er , og har vært noe å "vise frem" i laaaang tid. Der du finner makant tydlige forskjeller  på menn og kvinner -  finner du ofte noe som ansees som attraktivt også.. 

Og alt kler "den smukke" også, selvsagt... 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller absolutt ingen rolle. Det er altså ikke som litt for utstående adamseple på en mann (som jo kan ødelegge utseendet fullstendig).

Anonymkode: ea973...c21

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...