AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Hvorfor, hvorfor ikke? Anonymkode: 29c67...64a
Populært innlegg Macro Skrevet 8. august 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 8. august 2023 Folk som ikke aksepterer sånt må holde seg single. Å være i et forhold betyr ikke at man har solgt sjela si. 46 26
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor, hvorfor ikke? Anonymkode: 29c67...64a Hvorfor skulle ikke det være ok? Anonymkode: 3f8bb...a66 16
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Selvfølgelig. Holder meg derimot unna folk som ikke har den følelsesmessige modenheten til å håndtere at den andre parten skulle kunne gjøre det. Anonymkode: c6e93...b68 21 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 Ja, selvfølgelig? Skjedd utallige ganger. Hvorfor syns du ikke det er greit? Anonymkode: cb8be...33f 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, selvfølgelig? Skjedd utallige ganger. Hvorfor syns du ikke det er greit? Anonymkode: cb8be...33f Du, jeg er kona. Det er mannen som ikke liker det. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skulle ikke det være ok? Anonymkode: 3f8bb...a66 Anonymkode: 29c67...64a 1 1
NiceOrNothing Skrevet 8. august 2023 #7 Skrevet 8. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor, hvorfor ikke? Anonymkode: 29c67...64a Selvfølgelig . Fordi et samboerskap betyr ikke at man er i fengsel . Den som mener det , bør bo alene . Endret 8. august 2023 av NiceOrNothing 10
Blåjojo Skrevet 8. august 2023 #8 Skrevet 8. august 2023 Selvfølgelig. Her reiser begge på minst en årlig tur med venner/venninner. Vi er så mye sammen ellers at vi trenger en luftetur i ny og ne. Gjør godt for forholdet og oss begge som enkeltpersoner. I år var han på festival. Jeg drar til syden om noen uker. I tillegg har vi noen kortere helgeturer i løpet av året. 7 5
sicario Skrevet 8. august 2023 #9 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor, hvorfor ikke? Anonymkode: 29c67...64a Hæ? Om ikke dama hadde vært på venneturer fra tid til annen, så hadde jeg trodd det hadde rablet for henne. Hun tar en uke med venninner i New York til høsten. Ønsker henne en fantastisk tur. Tilbake får vi en mamma og kjæreste med masse påfyll og kule erfaringer i sekken. Selv reiser jeg også til USA med kompiser senere på høsten. Hu og unga syntes bare det er kult. Jeg hadde aldri vært i et forhold der man som et voksent menneske ikke kan ivareta noen behov og interesser som ikke handler om forholdet eller partner. Jeg er fortsatt et individ selvom jeg er i et forhold. 14 4 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #10 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du, jeg er kona. Det er mannen som ikke liker det. Anonymkode: 29c67...64a Og hvorfor er du sammen med en kontrollerende dust? Anonymkode: d4c41...85c 11 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #11 Skrevet 8. august 2023 Om det er samme kjønn, helt greit. Om det er motsatt kjønn og de skulle ligge på samme rom, ikke greit. Anonymkode: 7f677...ff6 10 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #12 Skrevet 8. august 2023 Godtatt? Som voksne bestemmer man jo det selv. Anonymkode: 5d693...b77 15
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #13 Skrevet 8. august 2023 2 minutter siden, sicario said: Hun tar en uke med mannlige venner i New York til høsten. Selv reiser jeg også til USA med venninner senere på høsten. Hu og unga syntes bare det er kult. Like greit? Anonymkode: 7f677...ff6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #14 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #6 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, selvfølgelig? Skjedd utallige ganger. Hvorfor syns du ikke det er greit? Anonymkode: cb8be...33f Du, jeg er kona. Det er mannen som ikke liker det. ok, da snur jeg spørsmålet - hvorfor syns ikke han det er greit? Anonymkode: cb8be...33f 5
GammelKaktus Skrevet 8. august 2023 #15 Skrevet 8. august 2023 Man kan jo ikke leve sammen med et menneske som prøver å kontrollere deg for det er jo det han gjør når han prøver å bestemme at du ikke skal på venninnetur... Hva slags mann er det du har har rotet deg opp i ?? 8 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #16 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om det er samme kjønn, helt greit. Om det er motsatt kjønn og de skulle ligge på samme rom, ikke greit. Anonymkode: 7f677...ff6 Javel, hva hvis vennen av motsatt kjønn var homoseksuell? Anonymkode: 3d5e7...970 4
Miaiai Skrevet 8. august 2023 #17 Skrevet 8. august 2023 Det dummeste jeg hører, får mannen din lov til det 😅 lov? Jeg er ikke mora hans, jeg er kona. Og voksene mennesker skal jaggu få lov til og gjøre ting hver for seg selv om man er i et forhold. Det går begge veier. Den dagen jeg ikke får lov til det, hadde forholdet vårt vært over også, og da hadde jeg vært singel og fri og sto helt fritt til og gjøre hva jeg ville. Greit og ta hensyn om det ikke skulle passe en helg fordi man hadde andre planer, man er helt på felgen og ikke orker den helgen og være alene med barna fordi man feks har hatt en uke med sykdom både på seg selv og barna. Det har skjedd her engang, da ble planene bare gjort om. Men ellers har jeg nå og da behov for og være bare meg. 7 2
Kalikalinka Skrevet 8. august 2023 #18 Skrevet 8. august 2023 Jeg henger med venninner hvor, når og på hvilken måte jeg vil, så lenge det ikke kræsjer med noe viktig/akutt/avtalt. En mann som hadde prøvd å hindre meg i dette, hadde ikke lenger vært min mann. (Mannlige venner hadde JEG dog ikke villet dratt på overnattingstur med, av respekt for partner. Man vet aldri hva som kan skje, og da er det like greit å la det være.) 10
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #19 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Javel, hva hvis vennen av motsatt kjønn var homoseksuell? Anonymkode: 3d5e7...970 Det blir helt noe annet, jeg hadde ikke aksepter, heller ikke mannen min at man delte hotellrom med motsatt kjønn alene. Kamerater og venninner blir noe annet. Anonymkode: 2bcdd...060 2
orkide1 Skrevet 8. august 2023 #20 Skrevet 8. august 2023 Hadde en fyr nektet meg dette, eller en jente nektet en fyr dette hadde jeg mistenkt narsissist eller psykologisk mishandling. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå