AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Hei! Jeg har naturlig mellomblondt hår, og har nesten alltid stripet håret lys blondt. I blant har frisørene vært veldig flinke, i blant har jeg vært uheldig med overbleking. Sist jeg var hos frisøren valgte jeg å betale dyrt for en "skikkelig pro"-stylist i Bærum, og punget ut med over 5000 kr for å stripe og klippe håret. Frisøren skulle være så flink på spesielt bleking, og jeg trodde jeg var i trygge hender. Det var jeg jo - nesten. Klippen ble kjempebra, og deler av hårfargen ble fin. Samtidig ble håret akkurat i kronen skikkelig slitt, og fronten ble delvis grå i stedet for naturlig blond. Det var megaskuff mtp prisen. Hadde det kostet et par tusen mindre, så hadde det vært mer ok. Uansett. Nå gidder jeg ikke skrape bankkontoen for en ekspert, og spør heller her om noen har gode erfaringer med en frisør i Bærum, Drammen eller Asker-området? Er ute etter å stripe etterveksten, og en blondfarge som ser naturlig ut. Noen som kan dette, uten å skape tyggishår. Tips mottas med takk :) Anonymkode: a5e2a...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei! Jeg har naturlig mellomblondt hår, og har nesten alltid stripet håret lys blondt. I blant har frisørene vært veldig flinke, i blant har jeg vært uheldig med overbleking. Sist jeg var hos frisøren valgte jeg å betale dyrt for en "skikkelig pro"-stylist i Bærum, og punget ut med over 5000 kr for å stripe og klippe håret. Frisøren skulle være så flink på spesielt bleking, og jeg trodde jeg var i trygge hender. Det var jeg jo - nesten. Klippen ble kjempebra, og deler av hårfargen ble fin. Samtidig ble håret akkurat i kronen skikkelig slitt, og fronten ble delvis grå i stedet for naturlig blond. Det var megaskuff mtp prisen. Hadde det kostet et par tusen mindre, så hadde det vært mer ok. Uansett. Nå gidder jeg ikke skrape bankkontoen for en ekspert, og spør heller her om noen har gode erfaringer med en frisør i Bærum, Drammen eller Asker-området? Er ute etter å stripe etterveksten, og en blondfarge som ser naturlig ut. Noen som kan dette, uten å skape tyggishår. Tips mottas med takk Anonymkode: a5e2a...7e8 Headoisme i Skien sjekk henne ut på Instagram, utrolig dyktig!! Og billig! Anonymkode: c03fc...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå