Mammatil1994 Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Hjelp !! 🫣 Har 3 friske barn (å vaginale fødsler) bak meg så har jo kjennskap til testing. Har vært testetøs i 2 år nå. Vil IKKE bli uplanlagt gravid. Så selvom vi bruker kondom så sjekker jeg meg jevnlig uansett. Men.. her er da problemstillingen. Har hatt MANGE positive tester men er ikke gravid ? Testene er positive og negative omhverandre gjennom en hel syklus på 28/30 dager med nokså regelmessig syklus. Hvordan kan dette ha seg ? Å er det søren mulig å få 3+ uten å være gravid ?! Joda, i følge min kropp så går det. Testene vedlagt er bare noen få av alle jeg har tatt i løpet av 2 år. Har ikke vært gravid. Var for 2 år siden på gynekologisk undersøkelse etter fjerning av spiral og da var alt i tipp topp stand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 8. august 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 8. august 2023 Tilleggsopplysninger! Vil bare si her at jeg sliter med ulike kroniske sykdommer og er under utprøving for uføre 😕 er ung og 3 barns mamma så dette med symtomer på kronisk sykdom er ofte veldig likt graviditet. Så derfor vært en del testing. Har ikke forstått meg helt på sykdommene enda så blir ofte forvirret om hva som er hva (har fibromylagi som gir mye muskel og ledd vondt. Derfor veldig likt mine svangerskap med bekken smerter), også kanskje ME som gir mye trøtthet, vondt i hode, kvalm, oppkast, etc etc som også blir veldig likt et svangerskap. Har spydd fast siden 6 februar og går fast på afipran. Har også magesår og IBS som gir treg mage, og hard avføring. Som dere kanskje ser så er mange av symtomene like med svangerskap så derfor litt ofte testing i tillegg til kondom bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 🙈🙈🙈🙈 oh lord Anonymkode: 2071f...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 8. august 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 🙈🙈🙈🙈 oh lord Anonymkode: 2071f...d29 Hva mener du?.. 😅 Om du synes posten min er dum så er det jo bare å scrolle videre ?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 8. august 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 8. august 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Del Skrevet 8. august 2023 Det finnes hcg-produserende svulster. Så det er vel verdt å sjekke hos lege. Anonymkode: f6566...bf9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 Ta kontakt med lege, bl.a kan kreft/svulster slå ut med hcg Ikke meningen å skremme deg, men viktig å få det sjekket ut, tidlig kan man jo ofte komme bedre ut av sykdommene enn de som oppdager det sent, OM det skulle være så ille da. Det trenger jo ikke være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #8 Del Skrevet 9. august 2023 Har tidligere svangerskap hatt helt normalt morkake? I noen tilfeller kan hcg-stigning da handle om svulstvev fra tidligere svangerskap som vokser. Anonymkode: 8f45b...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #9 Del Skrevet 9. august 2023 Hvis du er heelt sikker på at dette ikke kan være reelle graviditeter, som har slått ut på test for deretter å gå til grunne (du kan ha spontanabortert men trodd det var en vanlig mens?), så gå og sjekk deg hos legen💛 Som andre er inne på kan det være sykdom som er årsaken til at du har HCG i kroppen🌸 Anonymkode: 129d7...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatil1994 Skrevet 9. august 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 9. august 2023 Har hatt helt normale graviditeter og fødsler med fin navlestreng og morkake. Så skjønner ikke hvordan dette skal gå an ? .. har normal syklus på 28/30 dager. Vanlige blødninger men de er jo litt varierende i Flow og dager men innforbi normalen. Må kanskje snakke med legen om dette ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #11 Del Skrevet 9. august 2023 Noen cyster i eggstokkene kan produsere hcg. Men du bør absolutt sjekke ut dette Anonymkode: 35e56...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 9. august 2023 #12 Del Skrevet 9. august 2023 Hadde bestilt meg en time til privat ultralyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå