Gå til innhold

Felles bursdagsgave (bhg/skole)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår er såpass liten at det ikke har vært snakk om barnebursdager via barnehagen enda. Men når den tid kommer kunne jeg gjerne tenkt meg en ordning jeg har hørt om der alle som skal delta i bursdagen vipser opptil 50kr til en av foreldrene til bursdagsbarnet, også kjøper foreldre inn felles gave fra alle. 

Jeg synes dette virker som en kjempe fin løsning, da man slipper å kjøpe/få mye ræl og det bidrar til å skjule hvem som har dårligere råd. 

Er det noen her som har erfaring/tanker rundt dette? Hvordan ble det i så fall foreslått/innført?:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei heldigvis ikke noe dom praktiseres her , men jeg ser ikke på gaver som barnet får som ræl heller

Anonymkode: ba343...432

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det virker som en god ide. Jeg ville heller at barnet mitt skulle fått én ting hun har glede av fremfor femten små ting hun glemmer etter to dager og tar opp plass. 

Anonymkode: abf3f...270

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri ønsket å ta fra barnet den gleden det er å få mange små pakker fra venner. (Selv om det lett kan bli litt rask. Fordelen med jenter at man kan kjøpe hårpynt av forskjellig slag.)

Anonymkode: 69a01...059

AnonymBruker
Skrevet
Cheddar skrev (1 time siden):

Datteren vår er såpass liten at det ikke har vært snakk om barnebursdager via barnehagen enda. Men når den tid kommer kunne jeg gjerne tenkt meg en ordning jeg har hørt om der alle som skal delta i bursdagen vipser opptil 50kr til en av foreldrene til bursdagsbarnet, også kjøper foreldre inn felles gave fra alle. 

Jeg synes dette virker som en kjempe fin løsning, da man slipper å kjøpe/få mye ræl og det bidrar til å skjule hvem som har dårligere råd. 

Er det noen her som har erfaring/tanker rundt dette? Hvordan ble det i så fall foreslått/innført?:)

Heldigvis ikke noe vi driver med her

Anonymkode: 2fd94...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...