Gjest Vikarsykepleier Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Jeg har arvet en liter med utgått biola og trenger å bli kvitt den. Men ingen ting skal jo i do lenger, og det er vel ikke så lurt å kaste den i vasken, så hva gjør jeg med den?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Hvorfor er det ikke lurt å helle den ut i vasken mener du? Det hadde jeg gjort, men et alternativ er jo å helle den ut i hagen din. Der forsvinner det fort. Anonymkode: dbb81...d10 2
Gjest Albbas Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 Jeg ville kastet det i restavfall, i kartongen. Tror det kan helles ut i vasken men ser ikke helt poenget? 🤔
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 I do. Doen ser ikke fiskeklar på eliminasjon og Biola. Anonymkode: ddd54...acb
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I do. Doen ser ikke fiskeklar på eliminasjon og Biola. Anonymkode: ddd54...acb Nope. Vi dovett.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Skrevet 8. august 2023 Vikarsykepleier skrev (27 minutter siden): Nope. Vi dovett. Jo. Biola inneholder ikke mengder fett som er det som kan tette igjen doer. Når det gjelder rotter, så må de jo også leve av noe. Vil heller ha de i kloakken enn langs husveggene og gatelangs fordi søpla renner over og det flyter mat overalt. Anonymkode: ddd54...acb
Gjest Albbas Skrevet 9. august 2023 #7 Skrevet 9. august 2023 10 hours ago, Vikarsykepleier said: Nope. Vi dovett. Der står jo svaret du leter etter. 😁 Quote Hell flytende matrester over i en tom melkekartong, teip igjen toppen og kast den i restavfallet. Du kan også putte kartongen i fryseren i et døgn, slik at matrestene stivner før du kaster den i avfallet.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 Jeg tømmer de i toalettet. Det er stor forskjell på fett fra matlaging, som ribbefettet f.eks, og fett som er i drikkevarer. Anonymkode: 2d0fb...4ef
applestories Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 Hvorfor har dere matvarer i do i stedet for i vasken? Voks dere opp med å gjøre det, eller kom dere på det selv? Kan aldri se for meg mamma gå fra kjøkkenet til badet med en matvare liksom, så det har alltid hørtes så rart ut for meg.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå