Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2002 #1 Skrevet 3. november 2002 Finn ut hvor stor sjanse du og din partner har i forholdet: http://home.online.no/~bihenri/love/ Jeg og min mann hadde 22% sjanse i forholdet. :cry:
RoadQueen Skrevet 3. november 2002 #3 Skrevet 3. november 2002 85 % - Men så kom jeg på at jeg hadde glemt mellomnavnet hans, da fikk vi 19%
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2002 #4 Skrevet 3. november 2002 Finn ut hvor stor sjanse du og din partner har i forholdet: http://home.online.no/~bihenri/love/ Jeg og min mann hadde 22% sjanse i forholdet. :cry: Tenk å glemme å logge seg inn da? Begynner å bli gammel!!!!!!!!!!!!!
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #5 Skrevet 3. november 2002 Og jeg og min kjære kom ut med 0% Helt fantastisk, sett utfra at jeg tross alt vet at dette er den rette for meg. Vi har da vært sammen i såpass mange måneder at om det var 0%, så burde det tatt slutt for godt over et år siden....
Thea Skrevet 3. november 2002 #6 Skrevet 3. november 2002 Haaaaaaaa, da slo jeg deg Fredagsbarn. For her glimret 19% mot meg :D Dette var da oppløftende nyheter
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #7 Skrevet 3. november 2002 Trur nå at jeg legger større vekt på andre ting enn hva en slik "kalkulator" sier om forholdet vårt jeg da som det faktum at jeg har bodd sammen med ham lenge nok til å fastslå at han ikke er perfekt, men samtidig som jeg innså dette innså jeg også at jeg elsker ham uansett Så hvem bryr seg om at det er irriterende med sjeggstubber over hele vasken, når man har funnet den man vil dele livet med, den man elsker? Slike ting tar ikke fra meg trua på at dette er den rette. Tipper det skulle stå 100% jeg Hehe Det ordner seg nok uansett :D
Labella Skrevet 3. november 2002 #9 Skrevet 3. november 2002 26% Sjansen for at et forhold mellom xxx og xxx skal fungere er ikke stor, men forhold er fortsatt mulig, hvis dere to virkelig ønsker det, og er forberedt på å ofre noe for det. Dere må bruke mye god tid sammen. Dere må være klar over det fakta at dette forholdet kanskje ikke kommer til å fungere i det hele tatt, uannsett hvor mye tid dere bruker på det. uff da... vi som er sååå glade i hverandre...
Labella Skrevet 3. november 2002 #10 Skrevet 3. november 2002 Men for moro skyld måtte jeg sjekke samboer'n opp mor min mor og min datter, og de kom ut med henholdsvis 94% og 84%, så han skal vel kunne klare å trives i familien ihvertfall Lurer på om vi hadde fått det bedre om en av oss skifta navn? Fant ut at det beste vil være om han tar mitt etternavn hvis vi gifter oss - DA får vi nemlig 94%... Lurer på om han lar seg overtale... Forresten står det neders på siden: Legg merke til at denne siden ikke har noe seriøst over seg, hva det enn blir gitt uttrykk for. *puster lettet ut* :blunke:
Elefantina Skrevet 4. november 2002 #12 Skrevet 4. november 2002 74% Ser ut til at det er en dårlig ide for meg å skifte navn når vi gifter oss, da er nemlig sjansen bare 16% for at forholdet overlever! Hvis han derimot kutter ut sitt mellomnavn når jeg tar hans etternavn, da er sjanen hele 98%! *Noterer seg bak øret at navnet har alt å si for personligheten!*
aline Skrevet 4. november 2002 #13 Skrevet 4. november 2002 var det her menningen at man skulle fylle i etternavn også? eller bare fornavn? Når jeg fylte i begges fornavn OG etternavn, da fikk vi 0 % Når jeg bare satt inn fornavnene, da var det plusselig 68%... hm.. kha farsken!!??
Gjest Zalomine Skrevet 4. november 2002 #14 Skrevet 4. november 2002 Vi fikk også større sjangs om vi ikke hadde etternavn, men det sto jo at man skulle ha fornavn og etternavn, gjorde det ikke det da? Om jeg skrifter til hans etternavn har vi i det minste 18%, det er bedre enn de 0% vi har nå... kirka neste?
aline Skrevet 4. november 2002 #15 Skrevet 4. november 2002 Ups... det sto det ja! Så med etternavn, har vi 0% sjans... Men dersom vi hadde vært gift, og jeg hadde tatt hans etternavn, når jeg tok testen, da hadde vi hatt 89% sjans.... Er det fordi jeg endrer person helt, dersom jeg endrer etternavn mon tro? skjønner ikke detta jeg!!
Gjest Tristessa Skrevet 4. november 2002 #18 Skrevet 4. november 2002 Jeg fikk 97% jeg... Hva var det jeg sa?
Gjest eminel Skrevet 4. november 2002 #19 Skrevet 4. november 2002 89 % Hvis jeg kutter ut mitt mellomnavn får vi også 89 %!! Velger å tro på det jeg.
Gjest Madden Skrevet 6. november 2002 #20 Skrevet 6. november 2002 Jeg tror jammen jeg skal ta hans etternavn når vi gifter oss i Juli for da fikk vi hele 96 (!) %
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå