AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Noen her som opplevde habituell abort, har prøvd IVF, men fortsatt ikke fått barn? Anonymkode: 93913...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 Ja. Dessverre. Selv med mange fine blastoer på frys. Har sånn sett kastet bort fire vonde år i ivf behandling. Vi har gått for eggdonasjon nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 Aborterer med ivf også Anonymkode: 4e94d...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen her som opplevde habituell abort, har prøvd IVF, men fortsatt ikke fått barn? Anonymkode: 93913...135 Jeg hadde så dårlige tall på amh at jeg ikke engang fikk ivf. De mente det var ikke vits i. Jeg ble gravid da og mistet om og om igjen. Ingen kunne forklare hvorfor. Annet enn at eggene sikkert var dårlige. Og jeg var på vei i overgangsalderen mente de (er 36). Jeg fikk progynova og lutinus neste gang jeg ble gravid. Tok det i 10 uker. Er gravid fremdeles i uke 36… Anonymkode: d486c...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå