AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Hvordan var det? Anonymkode: b91a6...eb1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Ikke en psykopat, men en som var høy på seg selv og hadde noen narsissistiske trekk. Han dumpet meg. Anonymkode: c34e8...894 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 Ja, var sammen med en i mange år. Holdt på å gå helt galt Anonymkode: bd354...657 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Alle kvinner har det! Anonymkode: 9891e...415 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 Gift med en narsissist med psykopatiske trekk. Gikk dårlig. Anonymkode: be791...e91 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #6 Skrevet 11. august 2023 JA, forholdet har vart 7 år . Mye frem og tilbake , han har gjort det slutt flere ganger fordi han ikke får viljen sin. Han vil jeg skal selge huset mitt og investere i hans . Det er et utrolig slitsomt og giftig forhold. Da jeg møtte han var han perfekt, sa alle de riktige tingene, var kjærlig og vi hadde en veldig tiltrekning og var myye sammen. Han sa raskt at han hadde aldri vært forelsket i noen som meg, vi var sjelevenner, levd i tidligere liv sammen, ville ha barn , gifte seg , flytte raskt sammen osv. 2 intense mnd med forelskelse. Så tok jeg han i å være utro med en fra nettsiden vi hadde møttes. Han hadde ikke slettet profilen sin. Han skyldte på meg og gikk i offerrolle. Jeg , dum som jeg var tryglet og bad om å forsette fordi jeg elsket han , Hadde aldri møtt noen som han. Så begynte det å kommer løgner, mye silent treatment, alltid fikk jeg skylden for alt. Han hadde dårlig impuls kontroll og slå både min og hans hund. Han flørtet mye med andre damer på nett. Han er avhengig av ros og komplimenter av alle de single damene han har som venn på fb. Han klarte alltid å vri og vrenge på sitiasjoner så jeg ble målløs og tapte alltid diskusjoner. Det beste var å bare si meg enig , holde kjeft, ikke ta opp ting som gnager. Føler jeg må gå på nåler rundt han. Noen øyeblikk føltes det bra, Vi hadde jo noen fine stunder, der jeg trodde han elsket meg. Men er overbevist om at han ikke gjør det, Han er kald og viser avstand og kan kaste meg når som helst han blir lei meg. Han har mange damer på vent, dette har han bevist før da han fikk seg en ny dame i vår , men det varte ikke lenge. Det er utrolig vanskelig å komme seg ut av dette forholdet, er som en avhengighet , selv om jeg vet det ikke er bra for meg Ofte når vi er sammen blir jeg deprimert, han kan sa så mye stygt og rakke voldsomt ned på meg for å fremstå som så mye bedre selv. Er sååå slitsomt. Anonymkode: dc213...2df 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #7 Skrevet 11. august 2023 Nei. Jeg har aldri møtt på en heller som jeg vet om, det er ikke så rart heller siden de utgjør 1-4% av befolkningen litt avhengig av studier og definisjon. Anonymkode: 81685...165
Helene Skrevet 11. august 2023 #8 Skrevet 11. august 2023 (endret) Jeg giftet meg med en. Korteste ekteskapet ever. Det var en person før ekteskapet, og en annen person etterpå. Endret 11. august 2023 av Helene 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #9 Skrevet 11. august 2023 Jeg hadde to dater med en, forstod det egentlig etter første date, men av litt spesielle omstendigheter møtte jeg ham dagen etterpå også, under sterk tvil. Avsluttet det da vi gikk hver til vårt, han stalket meg i evigheter etterpå, og jeg vet han fremdeles søker etter informasjon om meg - 14 år etterpå. På andre date la han ut om at han hadde planlagt vårt liv sammen... og beskrev hvordan jeg skulle kle meg, hvor jeg skulle jobbe, hvem jeg skulle omgås ++++ Ganske sprøtt at han trodde det var komplimenter. Antar hans ekser kunne fortalt litt av hvert. Han var også veldig opptatt av å fortelle meg hvor mye han ønsket barn med meg - mens på ene stedet vi spiste var han dritsur og ubehagelig fordi noen hadde en 1-åring som gråt litt fordi den var sulten, men ga seg med det samme den fikk mat. Han fortsatte å være like sur selv etter ungen hadde blitt stille, og når ungen var blid som en lerke etter å ha fått mat, ja, da var det også helt forferdelig og det skulle ikke vært lov å dra meg seg så uoppdragne barn ut for å plage andre. Han mente selv han var guds gave til meg.... Anonymkode: 8a4b9...a36
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #10 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 20.15): Alle kvinner har det! Anonymkode: 9891e...415 Nei, alle kvinner mener at de har det. Det er en ubegripelig hang blant kvinner til å hevde dette. Anonymkode: 350c8...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #11 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): JA, forholdet har vart 7 år . Mye frem og tilbake , han har gjort det slutt flere ganger fordi han ikke får viljen sin. Han vil jeg skal selge huset mitt og investere i hans . Det er et utrolig slitsomt og giftig forhold. Da jeg møtte han var han perfekt, sa alle de riktige tingene, var kjærlig og vi hadde en veldig tiltrekning og var myye sammen. Han sa raskt at han hadde aldri vært forelsket i noen som meg, vi var sjelevenner, levd i tidligere liv sammen, ville ha barn , gifte seg , flytte raskt sammen osv. 2 intense mnd med forelskelse. Så tok jeg han i å være utro med en fra nettsiden vi hadde møttes. Han hadde ikke slettet profilen sin. Han skyldte på meg og gikk i offerrolle. Jeg , dum som jeg var tryglet og bad om å forsette fordi jeg elsket han , Hadde aldri møtt noen som han. Så begynte det å kommer løgner, mye silent treatment, alltid fikk jeg skylden for alt. Han hadde dårlig impuls kontroll og slå både min og hans hund. Han flørtet mye med andre damer på nett. Han er avhengig av ros og komplimenter av alle de single damene han har som venn på fb. Han klarte alltid å vri og vrenge på sitiasjoner så jeg ble målløs og tapte alltid diskusjoner. Det beste var å bare si meg enig , holde kjeft, ikke ta opp ting som gnager. Føler jeg må gå på nåler rundt han. Noen øyeblikk føltes det bra, Vi hadde jo noen fine stunder, der jeg trodde han elsket meg. Men er overbevist om at han ikke gjør det, Han er kald og viser avstand og kan kaste meg når som helst han blir lei meg. Han har mange damer på vent, dette har han bevist før da han fikk seg en ny dame i vår , men det varte ikke lenge. Det er utrolig vanskelig å komme seg ut av dette forholdet, er som en avhengighet , selv om jeg vet det ikke er bra for meg Ofte når vi er sammen blir jeg deprimert, han kan sa så mye stygt og rakke voldsomt ned på meg for å fremstå som så mye bedre selv. Er sååå slitsomt. Anonymkode: dc213...2df skaff deg en ryggrad Anonymkode: 08203...1ab
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #12 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 20.15): Alle kvinner har det! Anonymkode: 9891e...415 Nei, det er ikke mange som er ekte psykopater. Det er en svært misbrukt diagnose. Jeg har 1 gang forholdt meg til en ekte psykopat. Det var ikke jeg som var kjæresten så dette gikk ikke mye utover meg. Psykopater kan ha en veldig bra fasade og virke vanlig på andre enn sine ofre. Det tok tid før jeg fant ut for hun skjulte sine trekk. For kjæresten ble det et helt ekstremt og livsfarlig spill. Anonymkode: a4605...285
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #13 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, alle kvinner mener at de har det. Det er en ubegripelig hang blant kvinner til å hevde dette. Anonymkode: 350c8...2d3 Det er helt sikkert ikke alle kvinner som hverken mener de har datet psykopater eller som faktisk har gjort det. Men ser man på hvordan mange psykopater opererer, så går de jo fra kvinne til kvinne til kvinne, ofte i ganske hurtig tempo. Svært mange kvinner gjenkjenner signalene og gir dem derfor ikke mer enn en eller få dater, eller avslutter forhold raskt. De som blir lurt inn i forhold med psykopater er dessuten også ganske høyt med tanke på hvor mange (få) psykopater det faktisk er. De søker seg stadig nye offer. Det vil også si at det vil være langt flere kvinner som har opplevd date, dater og kortere eller lengre forhold med psykopater, enn det faktisk er psykopater. Fordi psykopatene ofte har høyt "forbruk" av damer. Tallet på kvinner som faktisk har opplevd psykopater eller menn med sterke psykopatiske trekk, det er skremmende høyt. Og disse mennene ødelegger an masse der de farer frem. (Og ja, kvinnelige psykopater eller kvinner med sterke psykopatiske trekk finnes også, de er like ødeleggende for sine mannlige ofre, selv om de gjerne spiller mer på sex og andre ting enn det mannlige psykopater gjør.) Anonymkode: 8a4b9...a36
M.H85 Skrevet 11. august 2023 #14 Skrevet 11. august 2023 Ja,eller en narsissistisk kald jævel og en sosiopat/psykopat te de grader. Dessverre. Eneste positive man blir virkelig kresen og finner gode menn etterpå for alle antennene er ute. Etter de 2 har jeg kun hatt gode menn,nå har jeg funnet sjelevennen min❤ Det er håp selv om man kan bli helt ødelagt der og da. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #15 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 16.48): Hvordan var det? Anonymkode: b91a6...eb1 Nei, men flere som jeg har tenkt på spektrumet for narsissisme, eller som rett og slett har en type personlighetsforstyrrelse i varierende grad. Jeg greier ikke å finne noen menn som er helt stabile. En jeg datet har hatt en psykopat som far. Han ble slått i barndommen. Når jeg møtte han så var jeg godt forberedt, og et mer manipulerende og virkelighetsfjernt menneske har jeg aldri møtt før. Det var forvirring og hersketeknikker fra første minutt. Fyren var den fineste jeg har kjent, men dessverre så mentalt skadet av oppveksten at han ikke orket å ha en kjæreste. Anonymkode: a6fb0...2a9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #16 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): JA, forholdet har vart 7 år . Mye frem og tilbake , han har gjort det slutt flere ganger fordi han ikke får viljen sin. Han vil jeg skal selge huset mitt og investere i hans . Det er et utrolig slitsomt og giftig forhold. Da jeg møtte han var han perfekt, sa alle de riktige tingene, var kjærlig og vi hadde en veldig tiltrekning og var myye sammen. Han sa raskt at han hadde aldri vært forelsket i noen som meg, vi var sjelevenner, levd i tidligere liv sammen, ville ha barn , gifte seg , flytte raskt sammen osv. 2 intense mnd med forelskelse. Så tok jeg han i å være utro med en fra nettsiden vi hadde møttes. Han hadde ikke slettet profilen sin. Han skyldte på meg og gikk i offerrolle. Jeg , dum som jeg var tryglet og bad om å forsette fordi jeg elsket han , Hadde aldri møtt noen som han. Så begynte det å kommer løgner, mye silent treatment, alltid fikk jeg skylden for alt. Han hadde dårlig impuls kontroll og slå både min og hans hund. Han flørtet mye med andre damer på nett. Han er avhengig av ros og komplimenter av alle de single damene han har som venn på fb. Han klarte alltid å vri og vrenge på sitiasjoner så jeg ble målløs og tapte alltid diskusjoner. Det beste var å bare si meg enig , holde kjeft, ikke ta opp ting som gnager. Føler jeg må gå på nåler rundt han. Noen øyeblikk føltes det bra, Vi hadde jo noen fine stunder, der jeg trodde han elsket meg. Men er overbevist om at han ikke gjør det, Han er kald og viser avstand og kan kaste meg når som helst han blir lei meg. Han har mange damer på vent, dette har han bevist før da han fikk seg en ny dame i vår , men det varte ikke lenge. Det er utrolig vanskelig å komme seg ut av dette forholdet, er som en avhengighet , selv om jeg vet det ikke er bra for meg Ofte når vi er sammen blir jeg deprimert, han kan sa så mye stygt og rakke voldsomt ned på meg for å fremstå som så mye bedre selv. Er sååå slitsomt. Anonymkode: dc213...2df Du bør oppsøke nærmeste Krisesenter og få støtte der til du har kommet deg helt fri fra denne mannen! https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Anonymkode: 8a4b9...a36
Btw Skrevet 11. august 2023 #17 Skrevet 11. august 2023 On 8/8/2023 at 4:48 PM, AnonymBruker said: Hvordan var det? Anonymkode: b91a6...eb1 Du må nesten oppgi en definisjon av det. Føler at alle er psykopater for tiden 😅
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #18 Skrevet 11. august 2023 Japp,hun brukte sex som verktøy men ble for slitsomt etterhvert å forholde seg til. Vet ikke helt hvem som utnyttet hvem Anonymkode: 8e1c6...0ea
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #19 Skrevet 11. august 2023 Ja. Han begynte sånn Jeg har hatt det så ille i oppveksten..bla bla bla Takk for meg. Anonymkode: d2601...434
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #20 Skrevet 11. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Han begynte sånn Jeg har hatt det så ille i oppveksten..bla bla bla Takk for meg. Anonymkode: d2601...434 Mitt innlegg Han var ikke sånn ellers når vi var sammen med venner så følte det ble taktikk. Anonymkode: d2601...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå