AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Har allergikere i hus så må ha noe som suger godt. Helst en god gammeldags med ledning og det hele. Anonymkode: 7fd0c...8b2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Jeg kjøpte en Volta for et par år siden som har gjort en overraskende god jobb prisen tatt i betraktning - det var den billigste jeg fant på Elkjøp. Anonymkode: dc791...293
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 17.11): Jeg kjøpte en Volta for et par år siden som har gjort en overraskende god jobb prisen tatt i betraktning - det var den billigste jeg fant på Elkjøp. Anonymkode: dc791...293 Takk for svar, noen flere? Anonymkode: 7fd0c...8b2
Vestlig Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Dyson. Den fjongeste du tar deg råd til. Har V8 og den er mye(!) bedre enn den vi hadde før av “ordinær type” og enn sentralstøvsugeren i forrige bolig. Den har mye praktisk tilbehør. Om jeg skal ta “hele huset” går det ikke på en lading, men der er sjelden aktuelt. Har langhåret hund, det takler den fint.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Vestlig skrev (Akkurat nå): Dyson. Den fjongeste du tar deg råd til. Har V8 og den er mye(!) bedre enn den vi hadde før av “ordinær type” og enn sentralstøvsugeren i forrige bolig. Den har mye praktisk tilbehør. Om jeg skal ta “hele huset” går det ikke på en lading, men der er sjelden aktuelt. Har langhåret hund, det takler den fint. Dyson er det verste jeg har hatt, tung og klumpete. Aldri mer. Anonymkode: 17774...097 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå