Gå til innhold

Brystløft uten silikon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å gjennomføre et brystløft. Er det noen som har gjort dette uten å legge i silikon? Forstår at det sikkert blir finere med, men jeg ønsker meg bare «normalt» fine og at jeg er lei av å ha vondt i nakke og skuldre av bh. Har ikke lyst til å sette noe inn i kroppen. Kan man likevel bli fornøyd? 

Anonymkode: ab453...983

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt brystreduksjon/løft uten silikon. Er fornøyd. 

Anonymkode: c0e33...353

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Postet for tidlig...

Har ei venninne som har tatt brystløft med silikon og de er virkelig ikke fine.. Silikonet har tynget brystene nå etter flere år, så kurven under er nå mye lengre nede, men brystvortene er fortsatt langt oppe. Det ser utrolig lite pent ut, og hun kan ikke gå i trekantbikini fordi kurven under brystet er så langt nede at brystvorta stikker over trekanten. Det er rett og slett urealistisk å forvente at huden ikke skal tøyes med årene når man allerede har vist at tendensene er der (altså at du trenger løft i utgangspunktet). Hun er dessverre ikke fornøyd, det er ca 10 år siden operasjonen. Huden begynner å bli for tynn til å kunne re-operere igjen, da må silikonen ut.

Jeg har også fått lavere bryst etter løftet (3 år siden), men de er fortsatt pene og brystvortene peker framover. Hadde de hatt vekt i seg hadde de nok fått samme pære-formen som min venninnes. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok i 2019. Dei er runde og faste i form😀 Trur jeg har kun brukt bh 4 ganger i år, er så deilig 🤩

Anonymkode: e23f2...80a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tok i 2019. Dei er runde og faste i form😀 Trur jeg har kun brukt bh 4 ganger i år, er så deilig 🤩

Anonymkode: e23f2...80a

Hehe enig, beste jeg har gjort 🥰 må bruke bh da, jobber i bank 😂

AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig å gjøre et rent brystløft (mastopexi) uten samtidig reduksjon eller innleggelse av brystprotese for å korrigere heng/hudoverskudd. Vet om flere som har fått gjort dette og vært fornøyde.

Anonymkode: adb05...671

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt reduksjon og løft. Dessverre fikk jeg komplikasjoner i ettertid, så arrene mine er ikke så fine, men selve brystene mine henger høyt oppe og er fine (selvom de med fordel kunne fjernet mer av brystene). Jeg bruker sjelden bh

Anonymkode: 3898d...24f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Postet for tidlig...

Har ei venninne som har tatt brystløft med silikon og de er virkelig ikke fine.. Silikonet har tynget brystene nå etter flere år, så kurven under er nå mye lengre nede, men brystvortene er fortsatt langt oppe. Det ser utrolig lite pent ut, og hun kan ikke gå i trekantbikini fordi kurven under brystet er så langt nede at brystvorta stikker over trekanten. Det er rett og slett urealistisk å forvente at huden ikke skal tøyes med årene når man allerede har vist at tendensene er der (altså at du trenger løft i utgangspunktet). Hun er dessverre ikke fornøyd, det er ca 10 år siden operasjonen. Huden begynner å bli for tynn til å kunne re-operere igjen, da må silikonen ut.

Jeg har også fått lavere bryst etter løftet (3 år siden), men de er fortsatt pene og brystvortene peker framover. Hadde de hatt vekt i seg hadde de nok fått samme pære-formen som min venninnes. 

Dette høres jo virkelig ut  som en klagesak😳

Anonymkode: 8d28e...4b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er fullt mulig å gjøre et rent brystløft (mastopexi) uten samtidig reduksjon eller innleggelse av brystprotese for å korrigere heng/hudoverskudd. Vet om flere som har fått gjort dette og vært fornøyde.

Anonymkode: adb05...671

Hun skriver jo at hun ikke er interessert i brystproteser og er kun intr i resultatet av brystløft uten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert dette selv etter å ha ammet 3 barn og puppene er som te poser uten innhold..Gjorde en del research rundt dette og det som fikk meg til å skifte mening var bildene av andre som hadde fått gjort det samme. Mange ble finere, men hos mange var det ikke såå stor forskjell. Og arret fra helt brystvorten og nedover under puppen var virkelig ikke fine. Man har jo aldri noen garanti for at arret blir fint med årene heller. Jeg ville hatt store komplekser for å kle meg naken foran noen med sånne arr. Det lyser på kosmetisk operasjon lang vei for folk feks svømmehaller o.l. Og det er ikke særlig sexy foran en mann heller. Silikon arr er heller ikke særlig pene, men da er det ihvertfall bare et lite snitt/stripe med arr. Ikke halve puppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...