AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Hei! Fikk eggløsningslim i går, for første gang noen sinne… aldri hatt det før egentlig. Så tok jeg en test, den så slik ut: i går kveld rundt kl 24 hadde jeg lette murringer i ryggen, og hadde slim i dag tidlig. Jeg og mannen har ikke fått lagt inn aksjer før nå i dag for ca en time siden, og da var jo el-slimet borte… vil det si at vi var akkurat for sene, eller kan det hende egget fortsatt lever selv om slimet er borte? Jeg har to barn, aldri hatt eggløsningslim før, så jeg må ikke ha det for å bli gravid, men jeg lurer om egget er dødt og ferdig når slimet er ferdig? Anonymkode: f3436...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 Har du regelmessig syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Har du regelmessig syklus? Jeg hadde en spontanabort for tre uker siden, og har hatt tre aborter siden desember. En MA, en abort før uke 5 og en i uke 6(nå i juli)… bleier å ha el rundt cd 22-25… hadde også lange sykluser før barn. Anonymkode: f3436...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Del Skrevet 8. august 2023 Du må faktisk ha eggløsningsslim for å bli gravid, jo. Det varierer dog fra kvinne til kvinne hvor mye slim man har, slik at det ikke er alle som ser at de har det. Jeg syns det høres ut som om eggløsningen kan ha vært over basert på det du beskriver, men samtidig er det umulig å si og det kan godt hende du har hatt flaks. Anonymkode: c083c...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må faktisk ha eggløsningsslim for å bli gravid, jo. Det varierer dog fra kvinne til kvinne hvor mye slim man har, slik at det ikke er alle som ser at de har det. Jeg syns det høres ut som om eggløsningen kan ha vært over basert på det du beskriver, men samtidig er det umulig å si og det kan godt hende du har hatt flaks. Anonymkode: c083c...591 Men og testen var jo negativ til tross for at jeg hadde eggløsningsslim? Har jeg da misset toppen? Eller ville den vært positiv hvis el var i går? Anonymkode: f3436...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Men og testen var jo negativ til tross for at jeg hadde eggløsningsslim? Har jeg da misset toppen? Eller ville den vært positiv hvis el var i går? Anonymkode: f3436...b7d Da høres det ut som om eggløsningen var overstått, ja. Dere har sannsynligvis bommet denne måneden. Anonymkode: c083c...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #7 Del Skrevet 8. august 2023 Det sikreste er å legge inn aksjer før eggeløsning. Visst man har sex annen hver dag så treffer man mest sannsynlig siden sæden kan overleve lenge i deg. Når eggeløsningen er ferdig går det ikke ann. Anonymkode: 15038...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå