Cheddar Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Hei! Jeg bare lurer litt på hvordan dere gjør det med sko…. Jeg er ganske opptatt av å ha barfot/barfotvennlige sko til frøkna og titter derfor litt allerede nå. Opplever at det blir fort utsolgt, så gambler litt på størrelser😅 Hva slags sko bruker dere utover høsten, og når bytter dere til fora vintersko? Skjønner jo selvfølgelig at det er væravhengig. Men opplever dere at det holder med ufora overgangssko frem til ordentlige fora vintersko? Kanskje i kombinasjon med varmere støvler til kaldere dager?? Vet at mange bruker termo gummistøvler mye, men frøkna er så aktiv at jeg helst vil at hun skal ha ordentlige sko å bruke så fremt det ikke er skikkelig vått/slush. Vi bor på østlandet☺️
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Våre har alltid hatt joggesko, høye goretexsko, skikkelige vintersko, vanlige støvler, og termo-støvler. Vi bytter til varmere sko når det blir kaldt ute. Joggesko byttes ut med varmere når det er typ kaldere enn 5-6 grader. Men der må man jo se an ungen sin, fryser ungen, tar man på varmere sko. Anonymkode: 61b16...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå