Gå til innhold

Hva er kvinners forhold til/følelser for høye og velbygde menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at det anses som attraktivt, men lurer mer på det følelsesmessige.

Er det bare at det er pent? Føles det spennende og farlig, eller gir det trygghet? Liker dere å føle dere små i forhold?

Har bare lyst til å forstå hvordan det påvirker dere, i den grad det gjør det.

Hva er det egentlig som foregår i hodene deres rundt svære og velbygde menn?

Anonymkode: 1fc75...e3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke høye menn er attraktive samme om de er pinglete, velbygd eller feit.

Jeg er 163 og foretrekker velbygde menn under 180, kan under tvil strekke meg til 185. Men de over 185 får de høye damene ta seg av, altså.

Anonymkode: 646fc...3dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker å føle at jeg blir beskyttet av mannen. 

Jeg har full dryler med karriere og ansvar på jobb og i frivillige verv, rollen som supermamma og god venn som stiller opp der det trengs. Huset fullt i barn og venner av de på overnatting. Vedlikehold av hus, bil, hytte, hage.

Det er så utrolig deilig å synke sammen i armene hans, lene meg inntil brystkassen hans, sukke dypt, la alle murer falle, og bare være sammen med han. Falle til ro og stole på at he's got my back. I armene hans trenger jeg ikke prestere eller late som. Jeg er jenta hans, han fikser det som skulle være, og rommer hele meg.

Anonymkode: 25828...62e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Syns ikke høye menn er attraktive samme om de er pinglete, velbygd eller feit.

Jeg er 163 og foretrekker velbygde menn under 180, kan under tvil strekke meg til 185. Men de over 185 får de høye damene ta seg av, altså.

Anonymkode: 646fc...3dd

Fair enough 😄

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det bare at det er pent? Føles det spennende og farlig, eller gir det trygghet? Liker dere å føle dere små i forhold?

HVA I ALL VERDEN?? Følelsene rundt høye menn? Altså om mannen er høy eller lav har da ingenting for om jeg får følelser for han.  DET ER JO HELT INDIVIDUELT... Er det seriøst ingen her som kan tenke selv eller? Hva skjer med denne verden

Anonymkode: cd3a6...7e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har full dryler med karriere og ansvar på jobb og i frivillige verv, rollen som supermamma og god venn som stiller opp der det trengs. Huset fullt i barn og venner av de på overnatting. Vedlikehold av hus, bil, hytte, hage.

Det er så utrolig deilig å synke sammen i armene hans, lene meg inntil brystkassen hans, sukke dypt, la alle murer falle, og bare være sammen med han. Falle til ro og stole på at he's got my back. I armene hans trenger jeg ikke prestere eller late som. Jeg er jenta hans, han fikser det som skulle være, og rommer hele meg.

Ok hvor fant du denne manne og har de flere igjen av han der?? :D 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor hun ovenfor fant sin, men høres ut som min mann og han fant jeg på vestlandet i allefall.😁

Anonymkode: 4ed41...52d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg liten og nett og beskyttet av mannen som er høy og velbygd. (192 cm høy og rundt 100 kg, mye muskler) Det sagt har aldri høy og velbygd vært et krav opp gjennom årene, og jeg følte meg forsåvidt også liten, nett og beskyttet da jeg hadde mann på 173 cm, for også han var betydelig sterkere enn meg. 

Høye og velbygde menn har ofte god selvfølelse og selvtillit, og det er jo attraktivt. 

Anonymkode: 8d91d...829

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan ikke si at det setter i gang noen spesielle, identifiserbare følelser.

Det handler om attraksjon. På lik linje med andre ting jeg tiltrekkes av. Jeg har ikke et godt svar på hvorfor. Det er ikke et bevisst valg.

Alle mine partnere har vært fra normal til større en gjennomsnittet. Litt høyere, og ofte typisk «bamsete». Kraftige uten å være direkte overvektige. Hvorfor vet jeg ikke. Tenker ikke noe over det. Ting som «spenning» «beskyttelse» osv har ingen ting med saken å gjøre.

Jeg har selvfølgelig ingen verdens ting i mot «mindre» menn. Alle mine bestevenner kunne gjerne vært menn på 135 cm. Men for å vekke en attraksjon/tiltrekning, så hadde nok det ikke skjedd, uansett hvor morsomme og fine de var.

Anonymkode: 140ac...035

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Alt dette føler jeg også med min mann, selv om han er lavere enn meg på 178.

Anonymkode: 85f6c...dbc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke hvor hun ovenfor fant sin, men høres ut som min mann og han fant jeg på vestlandet i allefall.😁

Anonymkode: 4ed41...52d

Haha søren, synd bergensbanen er stengt nå ;D 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner vil velge en høy mann over en lav mann.

Men noen kvinner må ta til takke med lave menn.

Anonymkode: 61094...005

AnonymBruker
Skrevet

Ingen man er attraktiv uten god peesonlighet.

Anonymkode: 2303d...16c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo bare tull.

Anonymkode: 85f6c...dbc

• Nyttig 4
Skrevet

Har ikke noe følelser knyttet til høye eller velbygde menn. De kan være greie eller dårlige mennesker. Utseendet har ikke noe å si for personlighet, eller for hvor mye eller lite jeg liker noen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Stemmer ikke. Jeg kunne fått hvem jeg ville og valgte min eks på 178 cm, eneste mannen jeg har vært forelsket i. Kvinner flest gir en god f i høyde om man faller for noen.

Ellers for å svare ts kan det gi en slags umiddelbar følelse av beundring og tenning om jeg ser en sånn kar og han også er ansiktspen. Er vel det samme menn føler når de ser en veldreid blondine i sommerkjole

Anonymkode: f7d99...748

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

HÆ??? HVOR har du funnet denne informasjonen? Det er kanskje noe av det mest idiotiske jeg har lest på KG på lenge, og det skal faktisk litt til . LØK 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 162. Føler meg rett og slett som en liten unge når jeg står ved siden av folket på over 1.85. Så kan strekke meg til 1.85, men det stopper der. For meg er ikke menn på over 1.85 attraktive. 

Og helt ærlig, føle meg trygg fra hva? La murene falle kan jeg med mannen min på 1.80. Fatter ikke hvorfor det skulle vært annerledes om han var 1.90 eller 2m. Det er ikke så mye å beskytte meg fra heller. Blir det krig vil jeg heller ha en mann på 1.60 som kan skyte, enn en på 2.10 som aldri har tatt i et våpen før. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 171, så mannen må være relativt høy for at jeg skal føle meg "liten og beskyttet" rundt det rent fysiske. Saken er at det er ikke hans størrelse som virker inn på tryggheten for min del, men hvem han er som person. 

Selvsagt er det attraktivt og sexy med en høy, velbygd mann. Det er noe med det. Men det betyr ikke at jeg automatisk ønsker denne mannen som en partner og vil ligge med han. Jeg kan nyte synet, men det blir liksom med det. Det er så mye annet enn høyden med en mann som jeg blir tiltrukket av, at høyden alene er ikke nok for meg å bli interessert. 

Anonymkode: e9544...d6c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok hvor fant du denne manne og har de flere igjen av han der?? :D 

Hahaha. Av og til kunne kloning vært praktisk 😉

Unner alle å ha det slik med mannen sin 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...