Gå til innhold

28 og clock still ticking. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bestemt meg å date sånn seriøst da jeg var 26. Før det ønsket jeg ikke forhold, men Føler veien blir smalere og smalere og det med å finne meg en mann 5 år yngre enn meg. når jeg blir 35 ser ikke ut som det oppfylles.

Nå som 28 åring, er det for det meste bare. menn rundt 34 som tar kontakt og selv her er antallet begrenset. Ser jeg tilbake så fikk jeg bøttevis av tilbud, føltes som jeg kunne peke på hvem jeg ville og menn i samme alder som meg, men nå ser det ikke lyst ut.

Anonymkode: 11a22...9a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Føler veien blir smalere og smalere og det med å finne meg en mann 5 år yngre enn meg

:klo:

Anonymkode: 384aa...a04

Skrevet

Trolletråd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (35 minutter siden):

5 år yngre? 

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 00c32...f74

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg er troll. 

Jeg kjenner mange kvinner i den alderen som drukner i tilbud og alternativer. Nå skal det derimot sies at uansett hvilken alder du er i, så er det vanskelig å stå i et lengre forhold i dag. Det er ingen grunn til å stresse, for selv om du finner kjærligheten nå, er det ikke gitt at den varer uansett. Forhold går i oppløsning over en lav sko uansett alder. Jeg kjenner også flere kvinner som er en del år yngre enn meg (jeg er også 28), og de lever livet med knullekompiser og moro i stedet for forhold. 

Ikke stress. Om du skal ha barn, så skjønner jeg at du stresser litt, men om det er kjærligheten du stresser over - den er like vanskelig uansett. 

Anonymkode: 3e58c...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...