AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Noen som har fått en slik i det siste? Vi gikk en slik i fjor like før baby ble født. Mener da at det medfulgte noe info om at barnet skulle få skinntøfler via babypakken til 1-års dagen? Finner ingen info om dette noe sted nå, er det jeg som har drømt? 😂 Anonymkode: 90e04...34c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Jeg vet ikke hvordan det er nå, men det stemmer i hvert fall at med fikk med et kort e.l før hvor man kunne komme og hente tøfler når barnet var fylt 1 år. Anonymkode: a8256...ab7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som har fått en slik i det siste? Vi gikk en slik i fjor like før baby ble født. Mener da at det medfulgte noe info om at barnet skulle få skinntøfler via babypakken til 1-års dagen? Finner ingen info om dette noe sted nå, er det jeg som har drømt? 😂 Anonymkode: 90e04...34c Står på nettsiden at det kun var en kupong på 20 prosent. Syns den pakken der var rimelig udugelig Anonymkode: 40787...669
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Første AB igjen her Ser ut som om de nå har gått over til å gi 20% rabatt i stedet for å gi ut gratis tøfler/sko, men hvis du har dette kortet/kupongen, så bør den jo fortsatt gjelde. Kanskje ikke like lett hvis du har mistet denne. Anonymkode: a8256...ab7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Første AB igjen her Ser ut som om de nå har gått over til å gi 20% rabatt i stedet for å gi ut gratis tøfler/sko, men hvis du har dette kortet/kupongen, så bør den jo fortsatt gjelde. Kanskje ikke like lett hvis du har mistet denne. Anonymkode: a8256...ab7 Takk for svar! Hentet pakken dagen før fødsel og pakket ut i nyfødttåken, så spørs om jeg finner igjen det kortet 😂 Får ta meg en leterunde 😂 Anonymkode: 90e04...34c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Skrevet 8. august 2023 De har nylig endret fra gratis sko til 20% kupong ja skjønner dem jo godt, blir dyrt å gi bort gratis sko i hytt og pine😅 men skal sies at jeg fikk barn i 2021 da de fortsatt sa at barnet skulle få gratis sko på ettårsdagen, hvilket han aldri gjorde. Tror det må ha vært et lokketilbud altså😅 jeg er flink til å sjekke spammail og vi fikk aldri noen sko, og jeg er for sjenert til å gå til butikken og etterspørre dem😂 Anonymkode: c63bc...09e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #7 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De har nylig endret fra gratis sko til 20% kupong ja skjønner dem jo godt, blir dyrt å gi bort gratis sko i hytt og pine😅 men skal sies at jeg fikk barn i 2021 da de fortsatt sa at barnet skulle få gratis sko på ettårsdagen, hvilket han aldri gjorde. Tror det må ha vært et lokketilbud altså😅 jeg er flink til å sjekke spammail og vi fikk aldri noen sko, og jeg er for sjenert til å gå til butikken og etterspørre dem😂 Anonymkode: c63bc...09e Jeg tror aldri tilbudet var at man får noe mail eller noe. Man må gå med kupongen til butikken, mao huske det selv og spare på kupongen 😅 Anonymkode: 2ceea...d78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå