Gå til innhold

"Det føles ut som vi har vært sammen mye lengre" positivt eller negativt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten ble kjent for 2.5 mnd siden, og ble offisielt kjærester 3 uker siden. Men har oppført oss som det lengre. 

Vi har snakket sammen hver dag via meldinger og snap, og de dagene vi ikke har møttes har vi som oftest ringt. Det er hver dag med godnatt og godnorgen, veksler mellom hvem som tar initiativ. Har også overnattet flere dager i strekk, med alt det som hører til; matlaging, handling, gåtur, sex, tv, rydding, jobb dagen etter. Vi har begge barn, men de har vært på ferie.

I helgen ble vi spurt om når vi ble sammen, vi vet datoen, men begynte å reflektere oss imellom vi like greit kan si datoen vi møttes, for begge visste at det var oss den dagen. Hvor på han sier "tenk det bare er 2,5 mnd siden, det føles som mye lengre siden".

Vi har ikke snakket om dette, og ikke sikkert det er noe å ta opp heller. Men hadde dere tolket dette negativ eller positivt?

Anonymkode: 4caec...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Positivt. 

Anonymkode: 512be...c81

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Positivt. Han er trygg på relasjonen deres.

Anonymkode: 3baa3...3d5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er positivt. Han er trygg på både deg og egne følelser, han har fått mye ut av den korte tiden med deg og han opplever allerede det å være sammen med deg som en ny - og god - normal.

Jeg er for ordens skyld mann selv, i den grad det skulle bety noe.

Anonymkode: ff1b2...09f

• Hjerte 2
Skrevet

Selvsagt positivt. Alternativet er jo at han føler slutten nærmer seg😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg handler det om trygghet, og at det kjennes så naturlig ut å være sammen at man knapt husker tiden før man møttes.

Anonymkode: 319af...1d0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og kjæresten ble kjent for 2.5 mnd siden, og ble offisielt kjærester 3 uker siden. Men har oppført oss som det lengre. 

Vi har snakket sammen hver dag via meldinger og snap, og de dagene vi ikke har møttes har vi som oftest ringt. Det er hver dag med godnatt og godnorgen, veksler mellom hvem som tar initiativ. Har også overnattet flere dager i strekk, med alt det som hører til; matlaging, handling, gåtur, sex, tv, rydding, jobb dagen etter. Vi har begge barn, men de har vært på ferie.

I helgen ble vi spurt om når vi ble sammen, vi vet datoen, men begynte å reflektere oss imellom vi like greit kan si datoen vi møttes, for begge visste at det var oss den dagen. Hvor på han sier "tenk det bare er 2,5 mnd siden, det føles som mye lengre siden".

Vi har ikke snakket om dette, og ikke sikkert det er noe å ta opp heller. Men hadde dere tolket dette negativ eller positivt?

Hvem bryr seg, det er vel opptil enhver å bestemme selv hva som føles best. Trenger vel ikke råd fra KG på det der 

Anonymkode: 4ecf0...780

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig positivt. Han føler seg så nær deg og så trygg på deg at det er utrolig for ham å tenke på at han ikke kjente deg for så kort tid siden. Han har så sterke følelser for deg at man skulle tro dere hadde vært sammen mye lenger.

Anonymkode: 1a5db...8d6

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig fine svar 🥰 

Det var litt godt å lese. Etter lang tids singeltilværelse kan man begynne å overtenke diverse når man endelig møter noen man vil dele hverdagen med 😇

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Tipper han føler at tiden dere har hatt sammen har vært betydningsfull og at han føler seg komfortabel med deg. Absolutt positivt

Anonymkode: 6bbef...fbd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint sagt jeg.

Anonymkode: c9692...3d2

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville tatt for gitt at alt noen i et rykende fersk forhold sier om forholdet offentlig og med den andre parten til stede var positivt ment...

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig positivt. 
Det betyr jo at du allerede har begynt å bli en naturlig del av hverdagen og livet hans. 

Du er på en måte like naturlig og viktig for han, som personer han har kjent mye lengre. 

Anonymkode: ba561...04d

• Hjerte 2
Skrevet

100% positivt og 0% negativt så tidlig i forholdet. 

Sier han det samme etter 40 år som kjærester, DA først kan du spekulere på om det var positivt eller negativt ment. Men ikke før det har gått 40 år. ;) 

• Hjerte 2
Skrevet

Positivt ❤️Det er straks to år siden jeg møtte samboeren min, og vi føler vi har kjent hverandre mye, mye lengre. Kan nesten ikke huske hvordan det var å leve uten hverandre, og det er en herlig følelse. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...