AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Går det virkelig an å være forvirret på legning i midten av 30 årene? Eller er den en tvangstanke? Jeg vil si at jeg har blitt forelsket i både menn og kvinner. Mest menn. Usikker på om de følelsene for kvinner mer er at jeg ser opp til personen å ønsker å være som den personen. Så kanskje ikke forelsket i kvinner. Jeg har aldri hatt lyst til å ha sex med en kvinne, men hatt lyst til det med menn. Liker sex når jeg har mannlig kjæreste. Har hatt skikkelig sterke følelser for en mann, lyst på nærhet og sex med han. Likevel kommer det tanker om jeg er lesbisk. Skjønner det ikke. Noen erfaringer her? Tanker? Anonymkode: d9bde...631
Ardenus Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Det du beskriver er bi-fil. Du liker begge deler, men du lener kanskje mest mot menn. Hvorfor NÅ? Jo, du er blitt eldre, mer trygg på deg selv og kanskje du dømmer deg selv mindre for disse tankene du har hatt lenge, men ikke dratt frem. Spiller ingen rolle om du liker menn, kvinner eller hva som helst, lik det du liker og kjør på.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 Jeg er utrolig glad i mine venninner- og noen føler jeg er slags dragning mot rett og slett fordi vi har så god kjemi. jeg er ikke dermed lesbisk. Anonymkode: 9e447...517
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 Jeg er kvinne 32 og litt forvirret sjøl. Jeg har hatt lyst å ligge med kvinner men aldri turt å ta steget fordi jeg ikke har gjort det før.. men blir definitivt også tiltrukket av menn. Jeg er litt usikker på om jeg vil ligge med kvinner bare for å prøve det eller om jeg er tiltrukket. Møtte en dame forleden som var sjukt sexy da, hun skulle jeg gjerne klina med hvertfall... Anonymkode: 80277...079
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 Men når jeg aldri har kjent følelsen av lyst på noe seksuelt med en kvinne, kan jeg tenne på en kvinne da? Får for tiden tanker om at jeg er lesbisk, men har jo nylig vært gjennom et uønsket brudd med en mann jeg elsket høyt. Og var både tiltrukket av og ønsket sex med. Kan man ønske dette og likevel være lesbisk? Kan man gå forbi en mann og føle umiddelbar tiltrekning og likevel være lesbisk? Kan det være en tvangstanke? Blir helt forvirret av hodet mitt for tiden. ts Anonymkode: d9bde...631
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Skrevet 8. august 2023 Jeg tenker at vi alle hadde hatt godt av å ikke være så opptatt av å være i bokser. Legning er en skala uten klare grenser. Noen befinner seg i den ene eller andre ytterkanten og faller utelukkende for ett kjønn. Andre sklir litt frem og tilbake på skalaen igjennom livet. Jeg tror vi er preget av tidligere generasjoners bokser. Men at våre barn forhåpentligvis bryr seg mindre om hvilket kjønn andre faller for. Anonymkode: f39d7...044 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #7 Skrevet 8. august 2023 Det er sant, men tankene om å være lesbisk når jeg faller for menn kan vel ikke være ekte? ts Anonymkode: d9bde...631
Jdz Skrevet 8. august 2023 #8 Skrevet 8. august 2023 Hvorfor ikke bare legge fra set tanken om at seksuell orientering, preferanser og romantisk tiltrekning må inn i en bestemt kategori eller «bås»? Slutte å overtenke og bare slå seg til ro med at man føler det man føler, og at akkurat hva det er eller hvorfor det er sånn, egentlig ikke er så viktig? Det prøver i alle fall jeg å gjøre 😊
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #9 Skrevet 8. august 2023 Er egentlig helt enig om at jeg bør legge det bort. Men synes det er så rart at jeg får tanker om at jeg er lesbisk, når jeg nylig har vært i flere år langt forhold med en mann jeg hadde følelser forog lyst til å ha sex med. Hatt det grusomt etter at han forlot meg. Er enda langt nede. Skjønner derfor ikke hvorfor jeg får disse tankene? Har flere ganger vært ordentlig forelsket og tiltrukket av menn. Og opplever jevlig at jeg møten en mann jeg reagere på og blir tiltrukket av. Som et sug i magen. Anonymkode: d9bde...631
Trish Skrevet 13. august 2023 #10 Skrevet 13. august 2023 Hvorfor tenker du at du er lesbisk når du har vært/er tiltrukket av menn? Selvfølgelig kan du også være tiltrukket av kvinner I TIlLEGG
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #11 Skrevet 13. august 2023 Trish skrev (3 timer siden): Hvorfor tenker du at du er lesbisk når du har vært/er tiltrukket av menn? Selvfølgelig kan du også være tiltrukket av kvinner I TIlLEGG Jeg lurer på om det er en tvangstanke. Når jeg var i et forhold med en mann tenkte jeg aldri slike tanker. Har aldri fantasert om en kvinne heller. Tenkte jeg har vært foreksket i kvinner, men kanskje ikke. Bare sett opp til de, kunne ønske jeg var mer sånn selv. For har som sagt overhode ikke lyst på sex med en dame. Utrulig rart med den tanken. ts Anonymkode: d9bde...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå