AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Skal begynne å trene styrke på senter og trenger derfor et par løftesko, men aner ikke hva jeg skal lete etter. Har skjønt det sånn at man egentlig ikke trenger typ treningssko for løfting, men jeg har ingen andre innesko så må uansett ha et nytt par. Vil helst ikke legge så mye penger i det da jeg har en del styrkeutstyr hjemme og trener mest der. Da trener jeg barbeint og liker det godt, men er jo ikke hygienisk på senter, selvsagt. Ser at mange liker å trene i converse. Akkurat converse har jeg dårlig erfaring med til min fot, men vil gjerne høre om noe lignende og kanskje helst billigere. Anonymkode: 0fc23...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 Du kan trene i sokkelesten. Ellers kan du bruke hva som helst av sko så lenge det ikke er demping i dem. Flat, hard såle. Anonymkode: 2934a...b87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg har løftesko, men trener stort sett i sokkelesten når jeg trener styrke. Føler jeg får bedre kontakt med underlaget og sånn sett mer kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 8. august 2023 #4 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg liker best sokkelesten faktisk, så du kan teste ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg trives godt med å løfte i for eksempel nike metcon som er en god allroundsko. Til vektløfting (snatch/frivending) bruker jeg egne løftesko fra Adidas, men synes metcon funker helt fint til vanlige knebøy. Markløft gjør jeg ikke i løftesko. Anonymkode: 7cf31...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå