Gå til innhold

Å ha sex med en ny

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ulempen med å ha blitt eldre og mer bevist på seg selv, er at å ha sex med en ny virker skremmende. Jeg er redd for at han ikke synes jeg er flink nok, energisk nok, deilig nok osv. 

Er dette noe dere menn tenker over når dere skal ha sex med ei ny dame? 

Kvinne 35

Anonymkode: 7a2e0...48a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt noen tillegge en kvinne egenskaper som god eller ikke god i senga. Det er vel noe som menn er / ikke er

Anonymkode: dc5e5...7a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Aldri hørt noen tillegge en kvinne egenskaper som god eller ikke god i senga. Det er vel noe som menn er / ikke er

Du har ikke hørt så mye da. Sex har forskjellig betydning, også for oss menn. Hvor aktiv og initiativrik hun er, hvordan hun viser lyst, hvor mye hun gir og tar, verbal kommunikasjon, eventyrlyst etc, alt dette betyr noe for meg.  Ts; snakk om forventningene, og hvor du selv ønsker å være, og ikke så mye om hvordan du er redd for å bli oppfattet.  M54

Anonymkode: 3195f...00a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dumpet flere damer pga dårlig sex, lite aktiv i senga, særlig etter jeg fylte 50. For meg er det viktigere i godt voksen alder at man viser engasjement og ikke bare ligger der.

M57

Anonymkode: 258ed...f5e

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ulempen med å ha blitt eldre og mer bevist på seg selv, er at å ha sex med en ny virker skremmende. Jeg er redd for at han ikke synes jeg er flink nok, energisk nok, deilig nok osv. 

Kvinne 35

Det at en kvinne kler av seg for meg for første gang  er en stor boost i seg selv. Sex-en i seg selv er vanligvis ikke så bra til å begynne med på et «teknisk plan», men følelsesmessig kan det være veldig stort (hvis det er noen jeg faktisk er intr i).

Prøv å ha det fint og slappe av og le litt.

Anonymkode: ad273...d90

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Forsåvidt sant. I hvilken grad man nyter sexen med en dame baserer seg i stor grad på hvordan hun ser ut. Er hun ung, attraktiv og perfekt kropp da er sexen tilfredstillende. Er hun ikke det så er sexen tidsfordriv. 

Anonymkode: 3254c...706

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt. Den eneste grunnen til at man ikke bryr seg, er at man er dårligere i senga selv, eller ikke er interessert i sex overhodet.

F.els. finnes de som aldri suger, de er totalt uinteressante som partnere.

Anonymkode: 258ed...f5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forsåvidt sant. I hvilken grad man nyter sexen med en dame baserer seg i stor grad på hvordan hun ser ut. Er hun ung, attraktiv og perfekt kropp da er sexen tilfredstillende. Er hun ikke det så er sexen tidsfordriv. 

Så trist...

Det er vel gjerne de yngste som er minst god i senga, og til eldre man er til mer fri og hemningsløs kan man være.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 3f978...587

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne 35

Hei

Man må lære hverandre å kjenne og få opp stien etterhvert. Tenker det er begges ansvar. Når man er blitt mere moden så er man også mere åpen om sine preferanser, så dialog er meget viktig. 

Anonymkode: 76294...c6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinne 35

Nei, vi tenker på om de nye kvinnene synes vi er flinke nok, energiske nok og deilige nok. :) I alle fall tror jeg mange menn også tenker likt det du beskriver. Jeg tror noen ganger vi overdriver forskjeller. Til syvende og sist er vi alle mennesker med de bekymringene for utilstrekkelighet som det medfører. Jeg tror dette er universelt. 

Jeg har tidligere skrevet om mine erfaringer som swingers her. Selv om jeg har vært swingers i mange år, så tenker jeg fortsatt slik du beskriver når jeg møter en kvinne seksuelt. Noen ganger litt, andre ganger mye. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

110% uenig. Seksuell kjemi er alt. Kan ikke akkurat sette fingeren på hva det er, men av og til fungerer det, andre ganger fungerer det ikke. Det har i alle fall lite met utseende å gjøre. Har hatt fantastisk sex med damer noen sikkert ville ha ment var mindre attraktive.

Anonymkode: aea88...0cb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kvinne 35

Nei, men har samme tankene om meg selv.

Anonymkode: d6378...e48

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinne 35

Du skal ikke bekymre deg for slikt. Dersom tenningen er der, så tenker vel de færreste over dette. Da er du deilig uansett. Og jo eldre man blir, jo mer trygg blir man gjerne på seg selv. Nyt livet og sexen, dropp bekymringene. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinne 35

Ja, klart jeg er det. Er viktig at dama nyter for min nytelse. Sex er felles nytelse.

Skrevet

Jeg tenkte som deg, at det var litt skummelt å ha sex med en ny mann etter kun en de siste ti årene. Så skjedde det, og det falt seg så naturlig at det ikke var hverken kleint eller skummelt. Naturlig å spørre han hva han ønsker, naturlig å fortelle hva jeg ønsker IG liker. Jeg var nok heldig og fant en som er mann, og ikke uselvstendig, liten gutt, og han viser og forteller meg hvor deilig jeg er. Han er over hele meg, selv om jeg har mine «skavanker.» ingen av oss har supermodellkropp, men jammen digger vi hverandre likevel :) han er så deilig, og perfekt å kose med også 😍

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 7.46):

Jeg er redd for at han ikke synes jeg er flink nok, energisk nok, deilig nok osv. 

Nei, ikke i det hele tatt. Helt fjern tanke. Som andre sier, tankene går rundt om jeg er bra nok selv. Og litt kanskje, om hva hun tillater meg. De første gangene handler det om å prøve seg forsiktig fram, på bakgrunn av det vi vet om hverandre i forkant. 

Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 8.29):

Det at en kvinne kler av seg for meg for første gang  er en stor boost i seg selv. Sex-en i seg selv er vanligvis ikke så bra til å begynne med på et «teknisk plan», men følelsesmessig kan det være veldig stort (hvis det er noen jeg faktisk er intr i).

Prøv å ha det fint og slappe av og le litt.

Anonymkode: ad273...d90

Enig. Godt beskrevet.

Skrevet

Kvinne 35

Hvis han tenker slik fremfor å nyte deg så er det ikke riktig mann for deg, tenker jeg, og derfor ikke noe tap om du ikke er «bra nok». Når det er sagt så handler sex om kommunikasjon, samspill og begjær og ikke nødvendigvis ferdigheter og utseende (selvfølgelig må det være tiltrekning inn i bildet, men man er vel gjerne tiltrukket av hverandre før man hopper til sengs). Er man engasjert, nyter og samtidig ønsker at partner skal nyte kommer man langt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

110% uenig. Seksuell kjemi er alt. Kan ikke akkurat sette fingeren på hva det er, men av og til fungerer det, andre ganger fungerer det ikke. Det har i alle fall lite met utseende å gjøre. Har hatt fantastisk sex med damer noen sikkert ville ha ment var mindre attraktive.

Anonymkode: aea88...0cb

Kunne ikke vært  mer enig !  👍 👏     Erotisk utstråling  Begjær  Kjemi

Anonymkode: 4a6c8...a0e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kvinne 35

Helt ærlig så tenker jeg bare på risikoen for kjønnssykdommer, veggdyr og resistente bakterier. Hvordan sexen føltes ut tenker jeg først på etter samleiet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...