AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Hvilke erfaringer har dere med strimmeltestene fra RFSU? 12 dpo og bare negative tester.🙈 vurderer å skaffe et annet merke. ingen garanti fir at jeg er gravid, men vil bare høre om andres erfaringer . Anonymkode: 25c2f...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 glemte å legge inn bilde. Anonymkode: 25c2f...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 Har alltid fått strek når jeg har hvert gravid med rfsu sine tester. De har riktignok ikke de sterkeste testene hvis du vil se en økning, men jeg så strek allerede 8-9dpo med disse. Anonymkode: cc511...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Del Skrevet 8. august 2023 Fikk veldig svak strek 10 dpo med disse testene. Fikk positiv digital! Anonymkode: b4505...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Del Skrevet 8. august 2023 De funker helt supert for meg. Bruker ikke andre strimmel tester. Anonymkode: ab18d...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Del Skrevet 8. august 2023 Fikk en strek jeg ikke kunne se uten å nistirre lenge på den, mens på Makesure-test tatt samme dag var det en tydelig strek. Har lest at mange opplever svake eller ingen streker på RFSU samme dag som andre tester gir tydelig positiv. Mulig RFSU krever høyere HCG for å gi tydelig nok strek. Anonymkode: 297a8...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fikk en strek jeg ikke kunne se uten å nistirre lenge på den, mens på Makesure-test tatt samme dag var det en tydelig strek. Har lest at mange opplever svake eller ingen streker på RFSU samme dag som andre tester gir tydelig positiv. Mulig RFSU krever høyere HCG for å gi tydelig nok strek. Anonymkode: 297a8...ed2 Samme er min erfaring med dette. Sist jeg var gravid, testet jeg negativt med disse fram til langt over ikm før jeg fikk svak strek, men testet 2-3 på digital og det var ikke morgenurin da. Men nå vurderer jeg å kjøpe nye tester når testen ser denne ut nå. Vet ikke om deg er fordi det var for mye urin siden den var rosa på den ene siden lenge og andre siden helt hvit. 🤷♀️ Anonymkode: 25c2f...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uvisst85 Skrevet 9. september 2023 #8 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg har fått helt svake streker på rfsu strimmel siden 10 dpo. De har variert, men aldri blitt sterkere. I dag (15 dpo) ser den helt negativ ut. Men tok en digital samtidig, som det lyser "gravid 1-2" på. Jeg skal aldri bruke rfsu igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #9 Del Skrevet 9. september 2023 Uvisst85 skrev (4 timer siden): Jeg har fått helt svake streker på rfsu strimmel siden 10 dpo. De har variert, men aldri blitt sterkere. I dag (15 dpo) ser den helt negativ ut. Men tok en digital samtidig, som det lyser "gravid 1-2" på. Jeg skal aldri bruke rfsu igjen. Jeg har alltid brukt rfsu. Aldri hatt problem med dem.. Men de bruker tid på å bli sterke i streken, men igjen så er ikke noen strimmer ment for å brukes til å analysere stigning i hcg. Det er bare noe vi har funnet ut at vi tenker de kan brukes til, men leger, sykehus - selv merkene selv skriver at de ikke kan benyttes til å vurderer hcg stigning.. Fargestoffet i testene i en og samme pakke kan inneholde ulik mengde fargestoff. Det er derfor positiv test er positiv test med GT vs EL tester. ( Bildet viser tørkede tester - fikk 2/3 uker på digital dpo 15) Anonymkode: ab18d...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #10 Del Skrevet 9. september 2023 Rfsu viste negativt flere dager etter annen test viste positivt (som ikke var tidligtest). Var vel først etter jeg skulle hatt mensen Rfsu-testen ble positiv. 4+2 målte legen hcg-verdien til 2500, så den burde absolutt slått ut tidligere. Anonymkode: 26855...263 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå