AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Er det noen som vet hvilke regler som gjelder for jobber som har 100% hjemmekontor, mens arbeidstaker er bosatt i et EU/EØS- land? Jeg er ikke interessert i uformelle avtaler med arbeidsgiver eller hvordan man kan starte eget firma og jobbe som en ekstern leverandør for norske bedrifter, men regler for arbeidsgiver og arbeidstaker når den ansatte jobber hjemmefra fra et annet EU/EØS land. Anonymkode: 1f994...667
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Skrevet 8. august 2023 Her må du ta en prat med Skatteetaten siden der er forskjellige avtaler avhengig av land og innen Schengen Anonymkode: 3c728...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Skrevet 8. august 2023 Ikke utover at det blir så dyrt at vår policy er at vi ikke tillater at ansatte gjør det. Og bruker ekstern leverandør for alle global mobility vurderinger. Anonymkode: 3af40...dc7 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4 Skrevet 8. august 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Her må du ta en prat med Skatteetaten siden der er forskjellige avtaler avhengig av land og innen Schengen Anonymkode: 3c728...3fd Det skal jeg selvfølgelig gjøre, takk for svar. Anonymkode: 1f994...667
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Skrevet 8. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Ikke utover at det blir så dyrt at vår policy er at vi ikke tillater at ansatte gjør det. Og bruker ekstern leverandør for alle global mobility vurderinger. Anonymkode: 3af40...dc7 Hva er det som gjør at det er så dyrt? Hvilken bransje jobber du i? Anonymkode: 1f994...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå