Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvilke regler som gjelder for jobber som har 100% hjemmekontor, mens arbeidstaker er bosatt i et EU/EØS- land? Jeg er ikke interessert i uformelle avtaler med arbeidsgiver eller hvordan man kan starte eget firma og jobbe som en ekstern leverandør for norske bedrifter, men regler for arbeidsgiver og arbeidstaker når den ansatte jobber hjemmefra fra et annet EU/EØS land. 
 

Anonymkode: 1f994...667

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her må du ta en prat med Skatteetaten siden der er forskjellige avtaler avhengig av land og innen Schengen 

Anonymkode: 3c728...3fd

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke utover at det blir så dyrt at vår policy er at vi ikke tillater at ansatte gjør det. Og bruker ekstern leverandør for alle global mobility vurderinger. 

Anonymkode: 3af40...dc7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Her må du ta en prat med Skatteetaten siden der er forskjellige avtaler avhengig av land og innen Schengen 

Anonymkode: 3c728...3fd

Det skal jeg selvfølgelig gjøre, takk for svar. 

Anonymkode: 1f994...667

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke utover at det blir så dyrt at vår policy er at vi ikke tillater at ansatte gjør det. Og bruker ekstern leverandør for alle global mobility vurderinger. 

Anonymkode: 3af40...dc7

Hva er det som gjør at det er så dyrt? Hvilken bransje jobber du i? 

Anonymkode: 1f994...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...