Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør da bare de med Startlån.

Anonymkode: eba97...c08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3,2% flytende rente akkurat nå. Regner med det går litt opp i september. 

Anonymkode: 72973...7fb

AnonymBruker
Skrevet

https://www.husbanken.no/rente/

Her kan du se flytende rente på startlån. Noen kommuner legger på 0,25% for å dekke administrasjonsutgifter.

Anonymkode: 4f31f...0f9

AnonymBruker
Skrevet

3,7 fastrente.

Anonymkode: 5dc2c...a1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Her kan du se flytende rente på startlån. Noen kommuner legger på 0,25% for å dekke administrasjonsutgifter.

Et fåtall av kommunene velger å ikke legge på 0.25% tror jeg heller en kan si 😀, for jeg tror faktisk ikke det er mange som ikke gjør det.

Har selv fastrente men vurderer å gå over til flytende rente. Den store frykten er jo at renta skal gå enda noe høyere opp. At en da får stabil og høy rente over lengre tid.. 

AnonymBruker
Skrevet

1,8 % i 10-20 år  + ( 0,25  kommunalt) ..Tilsagn gitt 2021

Anonymkode: e5204...470

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Et fåtall av kommunene velger å ikke legge på 0.25% tror jeg heller en kan si 😀, for jeg tror faktisk ikke det er mange som ikke gjør det.

Har selv fastrente men vurderer å gå over til flytende rente. Den store frykten er jo at renta skal gå enda noe høyere opp. At en da får stabil og høy rente over lengre tid.. 

Haha hva er forskjellen på å si at noen velger å gjøre noe og at et fåtall velger..? Er ikke det å si det samme? Og du sier du tror? Du vet altså ikke? 

Personen du siterer sier jo bare at det er en mulighet kommunene har. 

Anonymkode: fbce7...5e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha hva er forskjellen på å si at noen velger å gjøre noe og at et fåtall velger..? Er ikke det å si det samme? Og du sier du tror? Du vet altså ikke? 

Personen du siterer sier jo bare at det er en mulighet kommunene har. 

Anonymkode: fbce7...5e7

Jeg har aldri hørt om noen som har startlån som ikke har +0.25%. Dvs at jeg har til gode å høre om noen som ikke har de + 0.25%. Si meg gjerne de kommunene som ikke oppererer med +0.25%. I mine ører er det stor forskjell på noen kontra (nesten) alle 😀 Det er tross alt i hver sin ende av skalaen så det utgjør faktisk mye det.

Her inne er en dessverre nødt til å nevne slik, for siden det står på siden til Husbanken så viser folk her inne til den renten som står nettopp der, uten å plusse på de 0.25% de egentlig har i tillegg.

Har selv også de +0.25%, og viser selvfølgelig med de hvis noen spør hvilken rente jeg har. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...