Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg ikke gjør noe særlig etter jobb. Rett hjem og rett i senga. Kan sovne plutselig. Stå opp, spise, så senga igjen. Ikke glad i noe særlig aktiviteter eller hobbyer generelt. Er medlem på treningssenter men har så lite motivasjon for å trene. Hva gjør dere andre etter jobb? 
P.S ønsker svar fra de som er uten barn da jeg selv er uten barn. 

som foreldre har man mye å gjøre, men nå lurer jeg på hva de uten barn gjør

Anonymkode: f5f31...6a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar en kort hvil og så er det gaming og sosialt liv på Discord.

Anonymkode: 8145d...281

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar en kort hvil og så er det gaming og sosialt liv på Discord.

Anonymkode: 8145d...281

Har du forhåndsbestilt Starfield?

Anonymkode: 14ea5...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lager og spiser middag. Inviterer venner til middag en dag I uka, når de går hjem vasker og rydder jeg. 

Går gjerne på noe kulturelt hver uka, kino, teater, konserter.

Går gjerne en tur ettermiddag eller kveld, alt fra en halvtime til flere timer. Leser, sur, strikker. Trener 2-3 ganger i uka, faste tider.

Anonymkode: 5877f...efe

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter jobb spiser jeg enten middag eller noe lettere alt etter når jeg tenker å dra på trening, slapper av litt, sysler med huslige tid og drar på trening/skogstur. 3 av 5 arbeidsdager er slik og de to andre står jeg opp og drar på trening før jobb slik at jeg kan studere etter jobb. 

Hverdagen blir veldig hverdag da det begrenser seg hvor mye fritid som er igjen med jobb og pendling. Så det meste av sosial aktiviteter foregår i helger men det hender seg ca en gang i mnd at jeg heller drar ut på vennemiddag etter jobb.

Anonymkode: f4a96...307

Skrevet

Tar meg en powernap hvis jeg er veldig trøtt. Spiser middag, trener, ser serier, gjør husarbeid, møter venner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Troller på KG.

Anonymkode: 4c12b...be3

Skrevet

Trener, koser med kattene og sitter på KG

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med studier 

Anonymkode: 7da13...330

AnonymBruker
Skrevet

Ligger som et slakt.

Anonymkode: 89e1d...49f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ligger som et slakt.

Anonymkode: 89e1d...49f

Samme her

AnonymBruker
Skrevet

Skriver på Wikipedia. 

Anonymkode: 710a7...ec2

AnonymBruker
Skrevet

Jobber frivillig i en dyrevernsorganisasjon, blir fort noen timer hver dag. Koser med kattene, steller i hagen, skroller på telefonen og spiller. 

Anonymkode: a0636...7b4

AnonymBruker
Skrevet
mellomtomater67 skrev (18 minutter siden):

Samme her

Samme her😞

Anonymkode: 50ff3...9e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å huske hva jeg gjorde etter jobb før jeg fikk barn for ni år siden - men jeg husker faktisk ikke…

Regner med jeg møtte venner av og til, sola meg hvis det var fint vær, lagde middag, var med samboeren min, trente, så på tv … oh, the freedom! 🥺

Anonymkode: 68ca8...7f5

Skrevet

Jeg gjør hverdagslige ting etter jobb; lager mat, prepper mat/lunsj til dagen derpå, gjør hobbyer eller ærender, er sosial :)

Trener gjør jeg før jobb på morgen :)

AnonymBruker
Skrevet

Middag, familie, trener, strikker, og jobber. Er lærer, så neste dag må planlegges. Retting tar jeg i helgene. Jeg løper stortsett en time hver dag, evt 45 min. 

Må ha en pause fra jobbtanker, så begynner som oftest i 20-21 tiden med jobb, i sofan mens mannen ser på tv og tenåringene henger, kokkelerer...

Anonymkode: a70d2...d81

Skrevet

Middag, trening med hund, kanskje trening selv, strikking og avslapning på sofaen. Sjeldent jeg har energi til å være sosial. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 0.47):

Føler jeg ikke gjør noe særlig etter jobb. Rett hjem og rett i senga. Kan sovne plutselig. Stå opp, spise, så senga igjen. Ikke glad i noe særlig aktiviteter eller hobbyer generelt. Er medlem på treningssenter men har så lite motivasjon for å trene. Hva gjør dere andre etter jobb? 
P.S ønsker svar fra de som er uten barn da jeg selv er uten barn. 

som foreldre har man mye å gjøre, men nå lurer jeg på hva de uten barn gjør

Anonymkode: f5f31...6a5

Ingenting, orker ikke noe. Må slappe av så jeg orker neste dag.

Skulle hatt en fast deltid, 80% kan overleves. Nå er jeg utslitt hele lørdagen etter man-fredagskjøret. Litt energi på søndagen...som jeg bruker på en styrkeøkt. Glad i styrketrening/gåturer/sykkelturer, men får ikke noe gode økter i uken pga energien er i bånn etter mye som brukes på jobb.

Så kommer til å slutte snart, sparer meg opp penger til å klare det. Å bare leve for jobben er slitsomt.

Anonymkode: 67300...71f

Skrevet

Tur med hunden/geocaching, gaming, brettspillkveld med venner, spiller MTG, tv-serier... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...