AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Del Skrevet 7. august 2023 Vi har skaffet oss en hund som vi skal hente om en måneds tid og lurte på hvilken forsikring som er best? Det er så mange og velge i mellom og tenkte å høre her om erfaringer og hvilken dere anbefaler. Dette skal være kun en familiehund og tenkte i bunn og grunn at det er greit med forsikring som dekker veterinær og ikke ved dødsfall. Anonymkode: 886af...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #2 Del Skrevet 8. august 2023 Gjensidige og Agria. Husk å les vilkår nøye. Fremtind for eksempel dekker ikke kronisk sykdom utover satt diagnose, som kan være ganske kjedelig. Anonymkode: d2890...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #3 Del Skrevet 8. august 2023 Enig i Gjensidige og Agria, eneste jeg ville vurdert. Jeg har Agria selv, hatt mye sykdom på hunden og aldri noe problem. Anonymkode: 4a2ff...b3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildanden Skrevet 8. august 2023 #4 Del Skrevet 8. august 2023 Fornøyd med Gjensidige! På vår rase dekker de alt utenom tenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #5 Del Skrevet 8. august 2023 Tenker kanskje det er greit at forsikringen dekker tenner, da jeg har hørt om noen hunder som kan få problemer med de. Hvorfor Agria? Hva er det som gjør de så bra? Anonymkode: 886af...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #6 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tenker kanskje det er greit at forsikringen dekker tenner, da jeg har hørt om noen hunder som kan få problemer med de. Hvorfor Agria? Hva er det som gjør de så bra? Anonymkode: 886af...6cc De er forsikring for dyr, de driver ikke med noe annet. Anonymkode: 4a2ff...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tenker kanskje det er greit at forsikringen dekker tenner, da jeg har hørt om noen hunder som kan få problemer med de. Hvorfor Agria? Hva er det som gjør de så bra? Anonymkode: 886af...6cc De dekker inntil 90.000,-. Ingen andre dekker i nærheten av så mye. Anonymkode: 98804...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Del Skrevet 7. januar 2024 On 8/8/2023 at 1:29 PM, AnonymBruker said: Enig i Gjensidige og Agria, eneste jeg ville vurdert. Jeg har Agria selv, hatt mye sykdom på hunden og aldri noe problem. Anonymkode: 4a2ff...b3b Litt gammelt innlegg, men nå er jeg på leit etter forsikring selv, men har lest så mye negativt om Agria at jeg blir skremt. Jeg har så lyst til å bli kunde der pga den høye forsikringssummen på hund, og fordi de dekker relativt mye hvis man kjøper forsikring før fyllte 4 mnd. leste på trustpilot, og det var utelukkende negativ omtale. De fleste sier de er vanskelige å ha med å gjøre når det gjelder. Anonymkode: 9990b...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Del Skrevet 7. januar 2024 Har Agria, og det var ingen problem da vi måtte operere ene hunden👍🏼 Anonymkode: 66b39...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Del Skrevet 7. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har Agria, og det var ingen problem da vi måtte operere ene hunden👍🏼 Anonymkode: 66b39...56e Nei, noen er fornøyde, men det er en god del missfornøyde også fordi Agria i de fleste tilfeller gjør alt i sin makt til å finne grunner til å ikke dekke skader. Vanskelige å få tak i på telefonen, og frekke folk i kundeservice. Har så lyst til å bli kunde der, men vet ikke om jeg tør. De er jo en god del dyrere enn andre Anonymkode: 9990b...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg har alltid brukt Agria på mine hunder og har aldri hatt problemer med dem. Oppgjøret fra dem har alltid gått greit. Uansett hvilket selskap du velger er det viktig å ha en høy dekningsgrad. Veterinær-regningene kan fort bli høye hvis hunden f.eks skulle trenge en operasjon. Jeg har 60.000,- på min hund (uten livsforsikring) og betaler 6504,- i året. Anonymkode: f98c3...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg har If. Er veldig fornøyd. Har hatt mye sykdom på hunden, og de har dekket alt uten å stille et eneste spørsmål. Har dekning på 50.000 på max. Egenandel er 2000 pr sykdom. Dvs at hvis hunden utredes og behandles for en ting så koster det bare 2000 for deg og de dekker 50.000. Med Agria så ville det kostet deg mye mer å få dekket 50.000 pga egenandelen deres slik jeg har forstått det. Du ville da måtte ut med 7500 i egenandel. Anonymkode: 3bbdc...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg har gjensidige og er veldig fornøyd. Jeg har ikke vært fornøyd med agria, på hest riktignok, men min erfaring er at det er dyreforsikring de spesialiserer seg på, så de har mye mer unntak og smutthull enn øvrige forsikringsselskaper. Anonymkode: c3f38...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. januar 2024 #14 Del Skrevet 7. januar 2024 Mye bra der de jeg kjenner som har hund har hos Eika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har If. Er veldig fornøyd. Har hatt mye sykdom på hunden, og de har dekket alt uten å stille et eneste spørsmål. Har dekning på 50.000 på max. Egenandel er 2000 pr sykdom. Dvs at hvis hunden utredes og behandles for en ting så koster det bare 2000 for deg og de dekker 50.000. Med Agria så ville det kostet deg mye mer å få dekket 50.000 pga egenandelen deres slik jeg har forstått det. Du ville da måtte ut med 7500 i egenandel. Anonymkode: 3bbdc...437 Pluss den bevegelige egenandelen, husker ikke hva den er på, men ca 2600 hver tredje måned. Jeg har Agria og synes de er veldig dyre. Anonymkode: aa5c2...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 9. januar 2024 #16 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 21.37): Nei, noen er fornøyde, men det er en god del missfornøyde også fordi Agria i de fleste tilfeller gjør alt i sin makt til å finne grunner til å ikke dekke skader. Vanskelige å få tak i på telefonen, og frekke folk i kundeservice. Har så lyst til å bli kunde der, men vet ikke om jeg tør. De er jo en god del dyrere enn andre Anonymkode: 9990b...18c Har hatt Agria på 3 hunder, og aldri hatt noe problem med de. Kun møtt hyggelige folk på kundeservice, og alltid fått dekket det jeg har meldt inn av sykdom og skader. De dekket til å med tannrens som ble gjort i forbindelse med ett lite inngrep. Noe som ikke egentlig går på forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 10. januar 2024 #17 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) Har Agria på den ene hunden (fikk tilbud da han ble kjøpt som valp) og LOfavør-hundeforsikring gjennom Fremtind på den andre. Pris var viktig da vi valgte, men også tilgangen til First Vet online veterinær. Det er svindyrt hvis en må bruke veterinærvakta på helg/kveldstid, så å kunne få gratis videokonsultasjoner er en fordel. Det er begrenset hva de kan gjøre på de konsultasjonene, men en slipper ihvertfall dyre bomturer. Kikket også på dekningsgrad ved sykdom, allergi og sånt, men aller har hver sin ordlyd og masse i små skrift, så det var vanskelig å sammenligne. Har brukt den (First Vet) kun en gang, da bikja fikk en skade på en fot som ikke ville slutte å blø. Fikk da opplæring i førstehjelp og sårpleie, og slapp dermed en tur på 4 timer tur/retur veterinærvakt med påfølgende regning. (Og jeg ble beroliget!) Endret 10. januar 2024 av KnitAndCoffee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå