AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Versens hyggeligsre, stabile ordentlige og sunne fyr. Jeg er bare ikke interessert. Eneste som irriterer meg er at han er litt kjedelig og litt sånn som vil det jeg vil. At jeg må bestemme liksom.... Hvordan skal jeg dumpe han? Han er intr i meg... 😕 Anonymkode: f9b11...ba3
lillevill Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Versens hyggeligsre, stabile ordentlige og sunne fyr. Jeg er bare ikke interessert. Eneste som irriterer meg er at han er litt kjedelig og litt sånn som vil det jeg vil. At jeg må bestemme liksom.... Hvordan skal jeg dumpe han? Han er intr i meg... 😕 Anonymkode: f9b11...ba3 Det er nok en god grunn til at du føler det du føler. Bare si at du merker følelsene ikke er der for din del. Helt ok det. 1
Bombasi Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Betyr ingenting hvor fin og flott andre er. Har man ikke følelser så har man ikke det. Har dere holdt på lenge så møter du han og så sier du at du ikke har følelser, og at du ønsker å trekke deg ut av det dere holder på med. Er dere "fersk" på datingfronten så holder det med en hyggelig avslag-melding.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Han er vel under 1,80 høy også og da er det bare å dumpe, dessuten er han snill og grei og da er det ingenting å klage på kg om. Dump, du finner nok lett en fuckboy. Anonymkode: a81c8...eca 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han er vel under 1,80 høy også og da er det bare å dumpe, dessuten er han snill og grei og da er det ingenting å klage på kg om. Dump, du finner nok lett en fuckboy. Anonymkode: a81c8...eca Høy, kjekk, handy, ..alt i orden. Jeg slipper å jakte. Han gjør alt jeg vil. Anonymkode: f9b11...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Litt som min sønn, kona sier skal vi dra til Boston eller Washington? Han: Begge deler er bra, bestem du. Kona: Ut og spise kinesisk eller fransk? Bestem du, jeg er med. Kona: Skal vi kjøpe hund? Han: Kommer ikke på tale, du vil aldri gå tur, har ingen erfaring, forstår ikke hva som kreves. Vi jobber altfor mye til å gi en hund et godt hjem og dessuten vet jeg alt arbeidet faller på meg når du er lei av hunden og jeg er for glad i dyr til å kvitte meg den. = Han lar henne bestemme ting han ikke anser for viktige for ham, men setter ned foten når det gjelder. Du vil ikke ha en slik mann og da får du forsette jakten på den uoppnåelige? Anonymkode: a81c8...eca 2 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Gi han grunnen før du dumper, så vet han det. Mange kvinner liker ikke å ta valg virker det som, så da er det fint om mannen får vite at han også må ta valgene som han ikke anser som viktige. Merkelig at det er slik i grunn. For interessens skyld, er du redd for å velge feil og bli holdt ansvarlig? Eller er det det at du ikke kan holde mannen ansvarlig dersom han ikke var den som valgte f.eks en dårlig restaurant? Anonymkode: 3b3a0...243
Nettinettet Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Versens hyggeligsre, stabile ordentlige og sunne fyr. Jeg er bare ikke interessert. Eneste som irriterer meg er at han er litt kjedelig og litt sånn som vil det jeg vil. At jeg må bestemme liksom.... Hvordan skal jeg dumpe han? Han er intr i meg... 😕 Anonymkode: f9b11...ba3 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Litt som min sønn, kona sier skal vi dra til Boston eller Washington? Han: Begge deler er bra, bestem du. Kona: Ut og spise kinesisk eller fransk? Bestem du, jeg er med. Kona: Skal vi kjøpe hund? Han: Kommer ikke på tale, du vil aldri gå tur, har ingen erfaring, forstår ikke hva som kreves. Vi jobber altfor mye til å gi en hund et godt hjem og dessuten vet jeg alt arbeidet faller på meg når du er lei av hunden og jeg er for glad i dyr til å kvitte meg den. = Han lar henne bestemme ting han ikke anser for viktige for ham, men setter ned foten når det gjelder. Du vil ikke ha en slik mann og da får du forsette jakten på den uoppnåelige? Anonymkode: a81c8...eca Jeg er enig med anonym her og min tanke er at dette er en mann som damer vil angre på at de ikke valgte når de var yngre. For menn som han blir ofte bare mer og mer spennende og flotte med årene. Med rett dame ved sin side selvfølgelig. Kanskje er det noe i deg som søker etter noe som ikke er bra for deg? Kanskje du ikke egentlig synes at du fortjener noen som behandler deg bra? 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 Kanskje du liker mer dominante menn? Får man valget på alt så får man fort litt følelsen av at det er det samme. Hva liker han å gjøre? Du kan jo prøve å møte han på hans arena? Anonymkode: 2112c...30d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #10 Skrevet 8. august 2023 Du fortjener ikke han, så la han få slippe. Anonymkode: fa7b0...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #11 Skrevet 8. august 2023 Enten er det kjemi eller så er det ikke kjemi. Enkelt og greit. Spiller ingen rolle om han er aldri så perfekt hvis følelsene ikke er der. Anonymkode: f8e76...c8c 2
Fremmed fugl Skrevet 8. august 2023 #12 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Versens hyggeligsre, stabile ordentlige og sunne fyr. Jeg er bare ikke interessert. Eneste som irriterer meg er at han er litt kjedelig og litt sånn som vil det jeg vil. At jeg må bestemme liksom.... Hvordan skal jeg dumpe han? Han er intr i meg... 😕 Anonymkode: f9b11...ba3 Fortell han det du skriver i andre stykke. Klart det er en risiko at han tar det innover og prøver å få deg tilbake ved å endre seg. Dem som er opptatt av verdibias og forhold vil nok si at problemet er at han selger seg grattis til deg, og med det blir han ikke psykologisk verdifull for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå