Motelvibes Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Noen som har erfaringer med tenderflame? Er det trygt? Brannfarlig?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Kjøpte til hytta, og det var skikkelig bortkastede penger, for den gir sjukt dårlig lys. Dessuten leste jeg rett etterpå hvor brannfarlig den er om man ikke etterfyller tennvæsken på riktig måte. Prøvd én gang, og har stått i et skap siden. Anonymkode: c1bab...543
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Jeg har flere og er veldig fornøyd, bruker det ikke akkurat som leselys, men for kos på mørke kvelder og det varmer Anonymkode: 97692...989 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Jeg ble skikkelig skuffet. Synes de gir veldig kaldt og ukoselig lys, og de er vanskelige å tenne. Tommel ned herfra! Anonymkode: 2c904...1ae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjøpte til hytta, og det var skikkelig bortkastede penger, for den gir sjukt dårlig lys. Dessuten leste jeg rett etterpå hvor brannfarlig den er om man ikke etterfyller tennvæsken på riktig måte. Prøvd én gang, og har stått i et skap siden. Anonymkode: c1bab...543 Det skal i rettferdighetens navn sies at jeg ikke har strøm på hytta, så jeg er avhengig av levende lys. Men disse gir altså langt dårligere lys enn stearinlys. Anonymkode: c1bab...543
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpte til hytta, og det var skikkelig bortkastede penger, for den gir sjukt dårlig lys. Dessuten leste jeg rett etterpå hvor brannfarlig den er om man ikke etterfyller tennvæsken på riktig måte. Prøvd én gang, og har stått i et skap siden. Anonymkode: c1bab...543 Tenderflame finnes ikke brannfarlig. Du får ikke tent på tenderfuelen uten at den er i kontakt med stålveken i lykta. Du forveksler nok Tenderflame med noe annet. Tenderfuel er så ufarlig og ren at den kan drikkes. Ikke er tenderflame lyktene og peisene laget for å gi lys heller, de er for kos og hygge, og avgir god varme og stemning til ett rom eller hagen. Anonymkode: 0ff19...9a0 1
Gnom Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 Har flere tenderflame lykter og er kjempefornøyd. Tok litt tid å knekke koden ang tenning og olje…men nå er jeg bare fornøyd. De generer faktisk litt varme også så det er supert når det er surt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå