AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Jeg har vært singel i 10 år, har nå blitt sammen med en herlig fyr etter 2 mnd dating. Og jeg kjenner at jeg er litt rusten på do's and don't når det kommer til kjærestestadiet. Når sant skal sies så har jeg ikke vært kjærester på denne måten før der man ikke treffes hver dag pga barn/jobb/litt avstand. Denne uken sees vi ikke før lørdag, og jeg skal overnatte til søndag. Vi snakkes selvfølgelig (?) hver dag via melding/snap/ringes. Men hvis jeg bestemmer meg for å besøke noen, eller legger planer for uken, reiser på hytten eller slikt, er det sånt jeg sier ifra om? Eller er det mer sånn at jeg sier det når vi ringes på kvelden? Hva er forventet nå til dags? Vi er nok litt rusten begge to, og har vært single en stund. Og dette er noe jeg skal snakke med han om neste gang vi har en rolig kveld og kan snakke om det ansikt til ansikt. Hva tenker dere er grei kutyme for to stk i slutten av 30-årene? Anonymkode: 643c8...d9b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Her vil mange ha forskjellige meninger så mitt beste tips til deg er: det du har behov for! Min personlige erfaring er at jeg og mannen min oppdaterer hverandre myyyye. Vi bor sammen i tillegg. Her snappes det om alt mulig rart. Hvis mannen jobber sent så sender jeg snap om at jeg stikker å trener for eksempel. Så jeg ville absolutt oppdatert før jeg dro på hyttetur, det er vel kanskje noe du hadde satt pris på i gjengjeld? Men dette er noe VI liker og en standard vi har satt😊 Anonymkode: 6c435...136 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 Siden dere «kun» har datet i 2 måneder ville jeg nok ikke oppdatert FØR jeg dro å for å besøke ei venninne men sendt snap om at jeg var der. Anonymkode: 6c435...136 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Oppdaterer ingenting i løpet av dagen, med mindre det er en beskjed som må gis av praktiske hensyn, har aldri vurdert det engang 😅 ? Vi snakker om dagen ved middagsbordet. Anonymkode: f7d84...9fb 1
flusa Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 Vi har vært gift i 11 år, men vi forteller hverandre alt🤪 Klarer oss ikke uten hverandre! 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 Kommer jo ann på hvor i forholdet man er. Er man helt i starten er det jo gøy å kommunisere så da foregår det jo mest mulig. Etter et år eller to og kanskje noe barn så er jo et forhold kun logistikk så da oppdaterer man hverandre på hva man evt trenger fra butikken og hvem som gjør hva med hvilket barn. Utenom det kommuniserer man helst minst mulig. Er andre det er mer matnyttig å skrive med istedet. Anonymkode: 9cea8...347
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kommer jo ann på hvor i forholdet man er. Er man helt i starten er det jo gøy å kommunisere så da foregår det jo mest mulig. Etter et år eller to og kanskje noe barn så er jo et forhold kun logistikk så da oppdaterer man hverandre på hva man evt trenger fra butikken og hvem som gjør hva med hvilket barn. Utenom det kommuniserer man helst minst mulig. Er andre det er mer matnyttig å skrive med istedet. Anonymkode: 9cea8...347 Det hørtes nitrist ut 🙈 Vi har barn begge to, og vi snakker om barna med hverandre og diskuterer ulike problemstillinger og ber om innput om det er behov for synspunkt. Barna er ikke introdusert for hverandre enda da vi er litt fersk, men vi beveger oss sakte men sikkert mot å bli en familie istedet for to helt separate enheter. Håper vi klarer å bevare gløden litt lenger enn et år eller to 😇 Ts Anonymkode: 643c8...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden dere «kun» har datet i 2 måneder ville jeg nok ikke oppdatert FØR jeg dro å for å besøke ei venninne men sendt snap om at jeg var der. Anonymkode: 6c435...136 Det føles naturlig slik ja 🙂 Ts Anonymkode: 643c8...d9b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 Jeg oppdaterer aldri til han. 20 år gift. Anonymkode: 8df92...5b1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her vil mange ha forskjellige meninger så mitt beste tips til deg er: det du har behov for! Min personlige erfaring er at jeg og mannen min oppdaterer hverandre myyyye. Vi bor sammen i tillegg. Her snappes det om alt mulig rart. Hvis mannen jobber sent så sender jeg snap om at jeg stikker å trener for eksempel. Så jeg ville absolutt oppdatert før jeg dro på hyttetur, det er vel kanskje noe du hadde satt pris på i gjengjeld? Men dette er noe VI liker og en standard vi har satt😊 Anonymkode: 6c435...136 Det er slik jeg tenker også, hva hadde jeg likt. Men han har ikke det samme forholdet til sosiale medier som meg, i dette tilfellet snap. Han er god på god morgen og godnatt, og gjerne noe fra arbeidsdagen. Ellers skriver vi tiø hverandre annenhver time ca 😅 men han er mer typen til å ringe, da kan vi lett snakke en time eller to. Selv om det er han som har tatt initiativ til å definere oss som kjærester, så er ikke han den som overøser meg med kjærlighetserklæringer, noe jeg er vandt til fra tidligere partnere. Med han her er det i berøring og blikket er så ømt og varmt, at det bare må være forelskelse. Siden ting er litt annerledes enn jeg er vant til blir jeg også litt var for å være "for mye" for tidlig 🤷🏼♀️ Tror jeg. Ts Anonymkode: 643c8...d9b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #11 Skrevet 7. august 2023 Å fortelle at man skal på tur, ville jeg gjerne gjort, for å inkludere han litt i livet mitt. Men om en ikke bor sammen og ikke treffes daglig, så hadde jeg ikke oppdatert hver gang jeg dro på besøk til en venninne, eller om jeg dro på café eller trening. Men litt innimellom for å ikke være HELT hemmelig 😂 Anonymkode: 18e70...fc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært singel i 10 år, har nå blitt sammen med en herlig fyr etter 2 mnd dating. Og jeg kjenner at jeg er litt rusten på do's and don't når det kommer til kjærestestadiet. Når sant skal sies så har jeg ikke vært kjærester på denne måten før der man ikke treffes hver dag pga barn/jobb/litt avstand. Denne uken sees vi ikke før lørdag, og jeg skal overnatte til søndag. Vi snakkes selvfølgelig (?) hver dag via melding/snap/ringes. Men hvis jeg bestemmer meg for å besøke noen, eller legger planer for uken, reiser på hytten eller slikt, er det sånt jeg sier ifra om? Eller er det mer sånn at jeg sier det når vi ringes på kvelden? Hva er forventet nå til dags? Vi er nok litt rusten begge to, og har vært single en stund. Og dette er noe jeg skal snakke med han om neste gang vi har en rolig kveld og kan snakke om det ansikt til ansikt. Hva tenker dere er grei kutyme for to stk i slutten av 30-årene? Anonymkode: 643c8...d9b Jeg sier for det meste hva jeg har planlagt fordi vi snakker sammen og det er jo naturlig å dele slike småting og. Jeg ringer dog ikke for å informere når det ikke får noen innvirkning på partners planer. Tenker det er greit å gjøre det som er naturlig for en selv. Noen deler mer, andre deler mindre. Anonymkode: 66da8...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #13 Skrevet 8. august 2023 Spør ham hva han foretrekker og forventer. Det må man da kunne tale om!? Anonymkode: e3bf8...4f0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #14 Skrevet 8. august 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Her vil mange ha forskjellige meninger så mitt beste tips til deg er: det du har behov for! Min personlige erfaring er at jeg og mannen min oppdaterer hverandre myyyye. Vi bor sammen i tillegg. Her snappes det om alt mulig rart. Hvis mannen jobber sent så sender jeg snap om at jeg stikker å trener for eksempel. Så jeg ville absolutt oppdatert før jeg dro på hyttetur, det er vel kanskje noe du hadde satt pris på i gjengjeld? Men dette er noe VI liker og en standard vi har satt😊 Anonymkode: 6c435...136 Hjeeeeeeeelp jeg hadde fått helt noia av at samboeren og jeg skulle hatt så mye kontakt i løpet av en dag tror jeg er litt rar her altså. Godt alle par og forhold er forskjellig Anonymkode: d4cb6...333
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #15 Skrevet 8. august 2023 Jeg informerer ikke en gang mannen om at jeg drar på besøk til noen, eller til frisøren, med mindre han er hjemme og trenger en forklaring på hvorfor jeg plutselig blir borte. Er han på jobbreise og jeg føler for en hyttetur nevner jeg det jo, men ved første anledning der vi prates uansett. Med en fersk kjæreste ville jeg ikke trengt denne informasjonen. Anonymkode: de270...45d 3
Ardenus Skrevet 8. august 2023 #16 Skrevet 8. august 2023 (endret) Hvis jeg blir spurt om hva jeg har gjort, så forteller jeg alt jeg har gjort. Blir jeg ikke spurt, så pleier jeg å nevne at jeg har gjort div ting som er litt større. PS. Ikke meldeplikt, men litt ålreit å opplyse partner om hva som skjer i livet. Endret 8. august 2023 av Ardenus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå