AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #1 Skrevet 7. august 2023 Skreiv på en kode og leverte pakka inn i posten. Spurte etter kvittering når leg leverte den inn, men da sa de jeg ikke fikk dette før posten hentet pakka og de laget egen lapp. Posten ble hentet på det aktuelle innleveringsstedet kl 16 og jeg har enda ikke mottatt noe varsel om at pakken er registret i systemet. Er dette vanlig? Bør jeg reise til det aktuelle innleveringsstedet og sjekke? Anonymkode: b8a9c...9df
aksase Skrevet 7. august 2023 #2 Skrevet 7. august 2023 Vent til i morra og se. Hvis du ikke får melding, kan du gå inn på postens nettside, eller i Posten-appen og sjekke status.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #3 Skrevet 7. august 2023 aksase skrev (4 minutter siden): Vent til i morra og se. Hvis du ikke får melding, kan du gå inn på postens nettside, eller i Posten-appen og sjekke status. I appen står det at pakken ikke er innlevert. TS Anonymkode: b8a9c...9df
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #4 Skrevet 7. august 2023 Jeg har sendt massevis av små norgespakker. De dukker ikke opp på sporingen før de kommer inn til nærmeste sporingssentral. Gi det et par dager 😊 Anonymkode: 73788...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #5 Skrevet 7. august 2023 De gjør det visst sånn på liten Norgespakke, sånn der man skriver på kode. Mens på stor Norgespakke får man kvittering ved innlevering, fordi lappen printes ut av butikken (eller deg selv). Veldig teit ja! Bruker heller PostNord, der registreres det fra første stund (kjøp av adresselapp, innlevert til butikk, hentet av PostNord fra butikk osv). Mye mer oversiktlig! Anonymkode: 92d03...c15 1
aksase Skrevet 7. august 2023 #6 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I appen står det at pakken ikke er innlevert. TS Anonymkode: b8a9c...9df Jeg har opplevd at det kan ta tid. Ofte tror jeg ikke de registreres som innlevert før de hentes og lastes på bil for transport. Kommer litt an på rutinene der du leverer. Noen post-i-butikk-steder er veldig travle slik at de ansatte prioriterer å betjene kunder fremfor å sette seg ned posthaugen og registrere pakker.
Vegglampe Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Sporingen kommer ikke opp i appen før pakken er inne på nærmeste pakkesentral. Tar som oftes under 1 døgn til 2 døgn.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 De har nok tatt din pakke. Alle vet at postansatte stjeler 50% av det som blir levert inn. Anonymkode: 5f1e8...94c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Skreiv på en kode og leverte pakka inn i posten. Spurte etter kvittering når leg leverte den inn, men da sa de jeg ikke fikk dette før posten hentet pakka og de laget egen lapp. Posten ble hentet på det aktuelle innleveringsstedet kl 16 og jeg har enda ikke mottatt noe varsel om at pakken er registret i systemet. Er dette vanlig? Bør jeg reise til det aktuelle innleveringsstedet og sjekke? Anonymkode: b8a9c...9df Hvis det var en sånn Norgespakke under 5 kg så blir ikke den scannet inn før den kommer til terminal. Den blir ikke scannet og registret ved innleveringssted Anonymkode: fbc96...247 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: De gjør det visst sånn på liten Norgespakke, sånn der man skriver på kode. Mens på stor Norgespakke får man kvittering ved innlevering, fordi lappen printes ut av butikken (eller deg selv). Veldig teit ja! Bruker heller PostNord, der registreres det fra første stund (kjøp av adresselapp, innlevert til butikk, hentet av PostNord fra butikk osv). Mye mer oversiktlig! Anonymkode: 92d03...c15 Men fra PostNord så kommer pakkene som regel ikke frem Anonymkode: fbc96...247 1
Adrenalina1 Skrevet 9. august 2023 #11 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 23.27): Men fra PostNord så kommer pakkene som regel ikke frem Anonymkode: fbc96...247 Jeg har aldri opplevd at pakker fra PostNord ikke har kommet frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå